Inlägg från: Anonym (fy fan!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fy fan!)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Vad fan! Kan man inte sköta det hemma? Kräks Tanken på att folk använder toaletterna på jobbet som runkbås på är bara för äcklig. Har man så lite att göra på jobbet att man hinner göra sådant kan man undra? Onanera gärna, men inte på jobbet för fan!  

• Anonym (fy fan!)

Är det inte svårt att passa in sin onani till sina raster? Blir man så överväldigad av sugenhet just då? ...och dessutom att hitta en avskild plats? 
    Vore jag chef och råkade överraska en person med att onanera på arbetstid, skulle jag se till att bli av med personen illa kvickt eller läsa lusen av äcklet. Det är synnerligen otrevligt att oombett behöva bli utsatt för andras sexualitet. Jag anser att man ska lämna onanin hemma.  

• Anonym (fy fan!)
    Janice01 skrev 2010-10-20 14:04:20 följande:
    "Äcklet"??? Så man är det om man onanerar?

Stackars dej som aldrig får uppleva en så underbar sak som att onanera!
    Det äckliga består i att utsätta andra för sin onani. Klart jag onanerar - men hemma! 

Vad ska vi ha för arbetsmiljö egentligen? Hur långt ska vi dra det naturliga med onani? Ska vi i en framtid kräva av arbetsgivarna att få x antal betalda onaniminuter på jobbet? ...för det är så skönt och naturligt? Befängt!
    Nej, lämna onanin hemma! 
  • Anonym (fy fan!)
    Janice01 skrev 2010-10-20 14:31:55 följande:
    Nu utsätter mna ju inte andra med sin onani om man låser in sej på toaletten....
    Jag skrev om jag skulle råka överrraska någon med att onanera, där det är naturligt för mig att vara på arbetsplatsen. ...men personligen tycker jag att bara vetskapen om att folk onanerar på jobbet är obehaglig. Personer som måste ge efter för sina lustar på det sättet på arbetet, förlorar jag respekt för. Dålig självkontroll helt enkelt. ...och vad jag har läst gör vissa det för att man har "tråkigt" på jobbet. Illa! Det finns faktiskt alternativa avslappningsövningar, vilka inte innebär att tillfredsställa sig medelst onani. 
  • Anonym (fy fan!)
    Akropol skrev 2010-10-20 14:35:16 följande:
    Hmmm.. Obestämd Jag tänkte runkfri som att kvinnor inte "runkar" utan har annat namn på sin onani. Nu runkar kanske inte 100% av alla män heller. Någon promille ljuger inte alltså. Själv har jag runkat på jobbet och sagt åt min fru att göra. Dessutom har jag sagt åt en del andra kvinnor att göra det också. Tror det tog mindre tid än vad vi la ner på cybersexandet innan. Hur mycket tid har du lagt ner på FL idag?
    Jag arbetar inte...
  • Anonym (fy fan!)
    Janice01 skrev 2010-10-20 14:41:02 följande:
    Överraska? Hmmm då får du ju bryta dej in på toaletten....
    Det är inte bara på toaletten folk onanerar. Det egna kontorsrummet verkar vara populärt också. 
  • Anonym (fy fan!)
    Akropol skrev 2010-10-20 14:47:24 följande:
    Men spela roll om du inte arbetar. Varför bekymra dig för vad folk gör på jobbet när du inte är där ändå. Det är ju större risk att du träffar på någon som onanerar i hemmet då det är där de flesta gör det och det är i någons hem du oftast är när du inte är i ditt eget. Vi andra tillbringar en tredjedel av dygnet på jobbet så man hinner vara kåt ett antal gånger under arbetstid en vanlig vecka.
    Ja, jag har sett att onanisterna tar till ungefär vad som helst för att försvara det de anser vara "sin rätt" att onanera på jobbet. Jag köper inget av dem och jag tycker det jag tycker. Det får accepteras, liksom jag får acceptera att folk tycker det är ok att onanera på jobbet. 
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!