• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym

Jag jobbade på statoil förut och då hade vi en disk framför oss. och varje gång jag blev trött så lutade jag mig fra, och lade armbågarna på disken. Och då blev jag skitkåt på en gång, brukade fantisera att någon skulle ta mig bakifrån mot disken.

• Anonym (Mini)
    Anonym skrev 2010-10-24 12:52:46 följande:
    Jag jobbade på statoil förut och då hade vi en disk framför oss. och varje gång jag blev trött så lutade jag mig fra, och lade armbågarna på disken. Och då blev jag skitkåt på en gång, brukade fantisera att någon skulle ta mig bakifrån mot disken.
    Hihi, jag har haft samma fantasi när jag var yngre och jobbade i kiosk (den gamla hederliga typen där kunderna fick stå utanför luckan och handla).
  • Janice01
    Anonym (Mini) skrev 2010-10-24 13:01:52 följande:
    Hihi, jag har haft samma fantasi när jag var yngre och jobbade i kiosk (den gamla hederliga typen där kunderna fick stå utanför luckan och handla).
    Satt du och onanerade i kiosken då?
  • Anonym (Mini)
    Janice01 skrev 2010-10-25 08:35:50 följande:
    Satt du och onanerade i kiosken då?
    Skäms ööööhhh.. ja, faktiskt. Det var på sommaren och knappt några kunder. Det fanns ju fullt med snusktidningar i kiosken så jag hade porrbonanza i "bakrummet". Tror det var då jag lärde mig det mesta om sex och roliga lekar.
  • Janice01
    Anonym (Mini) skrev 2010-10-25 20:17:52 följande:
    Skäms ööööhhh.. ja, faktiskt. Det var på sommaren och knappt några kunder. Det fanns ju fullt med snusktidningar i kiosken så jag hade porrbonanza i "bakrummet". Tror det var då jag lärde mig det mesta om sex och roliga lekar.
    Härligt jobb!
  • Anonym (Smurfen)

jag brukar bli kåt när jag åker hem från jobbet efter att ha jobba natt. Då brukar jag smeka den en stund och ibland stannar jag och runkar den tills jag nästan kommer och pressar fram en liten droppe...
    Sen åker jag hem till sängen och fortsätter ibland självoch ibland med frugan....Skäms

• Anonym
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-22 15:28:09 följande:
    Kommnerna kanske måste införa runkfri arbetsdag precis som de på många ställen infört rökfri arbetsdag. Man kan erbjuda olika åtgärder för att man ska bli runkfri under arbetsdagen - precis somman erbjuds röavvänjning.
    :-P

Om man runkar på arbetstid är väl inte det värre än att slösrfa 5 min på arbetstid eller spela MS Röj, alternativt ta en rökpause eller småprata med en kollega om barnen i några min. Särskilt inte om sagda aktivitet görs på toaletten med stängd och låst dörr.
    Runk-ruta kanske...?   Glad
  • Parniara

Vilken rolig tråd det har blivit här på moralens högborg FL

personliga reflektioner efter att ha läst tråden:
    1. Att runka på jobb borde väl klassas som en typ av prostitution eftersom man har sex på betald arbetstid

2. Så länge inte typ busschaffören drar i snabeln är det väl privat

3. Det kan uppfattas som vanligt att kollegor går och drar i toadörrar och undrar vad folk har för sig där inne.

4. Killar skvätter när de runkar, så ve och fasa om det sker på jobbtoan, då kan ju jag bli gravid om jag är näst i kö

• grind
    Anonym (Oh gosh) skrev 2010-10-11 22:02:23 följande:
    Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??
    Alla män onanerar ofta men det var dumt av honom att säga det till dig.
  • lykantrophona
    grind skrev 2010-10-26 17:17:19 följande:
    Alla män onanerar ofta men det var dumt av honom att säga det till dig.
    Hon frågade?
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!