• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • Anonym (**)
    grind skrev 2010-10-26 17:17:19 följande:
    Alla män onanerar ofta men det var dumt av honom att säga det till dig.
    Alla kvinnor onanerar också ofta och frågar man så får man ju tåla svaret, eller hur?
  • Anonym (OMG)
    Anonym skrev 2010-10-26 15:42:09 följande:
    Runk-ruta kanske...?   Glad
    Hade varit något! Kanske tar bort det privata i det hela.
  • Anonym (OMG)
    Parniara skrev 2010-10-26 16:52:05 följande:
    Vilken rolig tråd det har blivit här på moralens högborg FL

personliga reflektioner efter att ha läst tråden:
    1. Att runka på jobb borde väl klassas som en typ av prostitution eftersom man har sex på betald arbetstid

2. Så länge inte typ busschaffören drar i snabeln är det väl privat

3. Det kan uppfattas som vanligt att kollegor går och drar i toadörrar och undrar vad folk har för sig där inne.

4. Killar skvätter när de runkar, så ve och fasa om det sker på jobbtoan, då kan ju jag bli gravid om jag är näst i kö

Men kan man prostituera sig med sig själv?

Åh, gud tänkte inte på att man kunde bli gravid av illa placerad sperma på toaletten! Ska kvinnor få risk tillägg på jobbet? Ska man börja kolla STD-sjukdomar innan man får gå på toa? Eller ska kvinnor börja ha blöjor så de slipper gå på toa?

Detta blev knivigt tycker jag. 
  • Akropol
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-28 12:21:45 följande:

Men kan man prostituera sig med sig själv?

Åh, gud tänkte inte på att man kunde bli gravid av illa placerad sperma på toaletten! Ska kvinnor få risk tillägg på jobbet? Ska man börja kolla STD-sjukdomar innan man får gå på toa? Eller ska kvinnor börja ha blöjor så de slipper gå på toa?

Detta blev knivigt tycker jag. 
    Det var en röd droppe på ringen igår på toan här. Uppenbarligen hade någon kvinna skvätt omkring sig. Kan jag också bli gravid nu? *ororlig*
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 12:27:13 följande:
    Det var en röd droppe på ringen igår på toan här. Uppenbarligen hade någon kvinna skvätt omkring sig. Kan jag också bli gravid nu? *ororlig*
    Ja, det finns ju risk för det! Men om du tvättar dig noga och använder handsprit så ska du nog se att du klarar dig.
    Känner med dig!

• Akropol
    Anonym (OMG) skrev 2010-10-28 12:28:54 följande:
    Ja, det finns ju risk för det! Men om du tvättar dig noga och använder handsprit så ska du nog se att du klarar dig.
    Känner med dig!

Handsprit där nere också? Förvånad Ojojoj det här kan bli jobbigt....Rynkar på näsan
  • Anonym

Men man gjore de.. Men sa till honom att jag mår dåligt av de. Eftersom jag inte känner mig tillräcklig.

Sen tycker jag oxå att va fasen göra de på jobbet liksom. Är du så jävla kåt på jobbet.

• Alighieri

Det är lite äckligt med gubbar som runkar. Dom gör ju det för dom får aldrig till det med en tjej. medan en kvinna som har en hand därnäre och en på bröstet är upphetsande. Hon har ju tackat nej till 10 män för att dom inte var tillräckligt attraktiva, utan hon valde Mr Right.

• Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 12:34:45 följande:
    Handsprit där nere också? Förvånad Ojojoj det här kan bli jobbigt....Rynkar på näsan
    Ja, det är bara att smörja in och bita ihop. Vill man undvika en oplanerad graviditet så får man vidta vissa försiktighetsåtgärder. Tungan ute
  • livet leker
    grind skrev 2010-10-26 17:17:19 följande:
    Alla män onanerar ofta men det var dumt av honom att säga det till dig.
    HAHAHA
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!