Inlägg från: Anonym (**) |Visa alla inlägg
  • Anonym (**)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Anonym (hmm) skrev 2010-10-11 22:19:08 följande:
    Jag är en tjej och jag tror många kvinnor (med ett jobb) har gjort det någon gång
    En till tjej som onanerat på jobbet, måste man så måste man :)
  • Anonym (**)
    I Blackrose I skrev 2010-10-13 11:23:07 följande:
    Annars är risken stor att man drar över första bästa på jobbet eller?
    Nä, onani är inte samma sak som att ha sex och eftersom jag har sambo skulle jag inte ha sex med någon annan. Men blir jag kåt kan jag inte vänta tills arbetsdagen är över, skulle inte kunna koncentrera mig på något annat på hela dagen.
  • Anonym (**)
    Akropol skrev 2010-10-20 13:17:43 följande:
    Vill man ha en runkfri partner får man flytta ihop med en kvinna.
    Jag är tjej och min sambo (kille) blev förskräckt när jag berättade att jag onanerat många gånger på jobbet, så det där stämmer inte riktigt :)
  • Anonym (**)
    grind skrev 2010-10-26 17:17:19 följande:
    Alla män onanerar ofta men det var dumt av honom att säga det till dig.
    Alla kvinnor onanerar också ofta och frågar man så får man ju tåla svaret, eller hur?
  • Anonym (**)
    Anonym skrev 2010-10-28 12:43:06 följande:
    Men man gjore de.. Men sa till honom att jag mår dåligt av de. Eftersom jag inte känner mig tillräcklig.

Sen tycker jag oxå att va fasen göra de på jobbet liksom. Är du så jävla kåt på jobbet.
    Kåthet har väl inget med att göra var man är, det blir man ju av sig själv. Det är väl bättre att onanera så man slutar vara kåt och tänka på sex än att behöva stå ut hela dagen tills man kommer hem och killen kanske vill ha sex om man har tur :)
  • Anonym (**)
    MonaMu skrev 2010-12-06 22:28:09 följande:
    Min väninna har fått veta att hennes man har sprungit efter sin kvinnliga kollega när hon gick på toaletten och gått in på toaletten bredvid och runkat. Han har blivit påkommen av de andra arbetskamraterna - som alltså även skvallrat till min väninna...

Vad ger man för råd till en sådan väninna - skilsmässa, psykolog eller ska hon bara låtsas som att hon inte vet?
    Varför menar de att han sprang efter den kvinnliga kollegan? Det var inte så att han bara råkade gå samtidigt? Och hur kom de på honom, ryckte de upp dörren eller vad?
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!