• Anonym (Oh gosh)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Idag, efter att jag och min man haft sex, slängde jag bara ur mig frågan " Har du runkat på jobbet någon gång?". Det bara flög upp i huvudet på mig, trodde verkligen inte han gjort det. Men till min stora förvåning kom svaret direkt. "Ja, det har jag gjort. Många gånger!"

Jag blev så paff, kände mig nästan äcklad...Han har alltså runkat på jobbtoaletten några gånger innan jobbet och under raster. Helt ärligt, bara jag som tycker det känns lite skumt??

• Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!
  • barbapappa01

Jag vill inte såra min frus känslor så jag runkar bara hemma.
    Visserligen fantiserar jag då om mina klienter, kollegor samt fruns syster, mamma och bror samt familjens lilla ponny - men jag runkar hemma iaf..  Det är ju det allra viktigaste. Glad

Uppriktigt sagt så tror jag att ts främsta problem (i likhet med många andra, särskilt kvinnor) är att man gör misstaget att tro att andras (särskilt partnerns) sexualitet är exakt likadan som ens egen;
    T ex. jag blir sexuellt upphetsad av sånt som är konkret och nära i tid - dvs. människor som jag ser och umgås med här och nu. Eller; jag fantiserar om sånt som jag verkligen vill uppleva - och det är dessa bilder onanerar jag till.

Med såna, och liknande, slutsatser/fördomar så är det begripligt att man blir upprörd över andras fantasier eller onanivanor. Om man själv skulle gjort likadant skulle det ju innebära en sorts mental otrohet..

Inse helt enkelt att vi är olika, prata och acceptera att vi har olika behov.
    Eller fortsätt leta efter någon som är perfekt. Lycka till, i så fall...

• Anonym (fy fan!)

Vad fan! Kan man inte sköta det hemma? Kräks Tanken på att folk använder toaletterna på jobbet som runkbås på är bara för äcklig. Har man så lite att göra på jobbet att man hinner göra sådant kan man undra? Onanera gärna, men inte på jobbet för fan!  

• Lena

Äh det rä väl ingen fara? Jag har oxå onanerat på kontoret.

• Doktorn
    honkie skrev 2010-10-12 15:12:28 följande:
    jo men det är ju allvar. är killen i ett förhållande så ska han för det första inte runka och fantisera om andra tjejer, och för det andra så ska han fan inte göra det på jobbet.
    DUMPA HONOM!!!
    He he.  Rätten till fri tanke och rätten till sin egen kropp gäller visst inte alla.  Det är praktiskt att äga sin partners själ och kropp, för då kan man förbjuda dem att göra det mesta...  Suck!
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (stenåldern?)

Barbapappa har en bra poäng där. Det kan vara så att de kvinnor som blir svartsjuka på män som tillfredsställer sig själva kanske tillhör de som förknippar sex med en enda partner och endast tillsammans, för det är bara det som är godkänt i hennes värld och inga andra tankar finnes eller får finnas. En sådan sträng syn på sex gör ju då naturligt att man blir rabiat svartsjuk om mannen onanerar på jobbet.

Eller så är onanerar hon själv och drömmer om att ligga med chefen, vicechefen och springpojken...samtidigt och som man är själv dömer man andra :O)

• Anonym

Tycker det låter helt normalt!
    Konstigt att du känner dig äcklad av det tycker jag - varför?

• Anonym (kvinna)
    Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-12 17:04:06 följande:
    Vad fan! Kan man inte sköta det hemma? Kräks Tanken på att folk använder toaletterna på jobbet som runkbås på är bara för äcklig. Har man så lite att göra på jobbet att man hinner göra sådant kan man undra? Onanera gärna, men inte på jobbet för fan!  
    Haha, håller med dig! Skulle aldrig ens komma på tanken att ens onanera på jobbet, trots att jag dagligen ser oftast mäns kön.
  • Anonym (Mini)
    Krafs skrev 2010-10-12 09:20:33 följande:
    Haha. Händer det ofta på din arbetsplats? Att folk drar i dörren och frågar vad du gör, alltså.

Japp!!
    Eller de frågar inte vad man gör men man hör ofta kommentaren "Faaaan vilken tid det tar. Vad pysslar man med så länge??" utanför toadörrarna.

Sitter i stort kontorslandskap med för få toaletter det våningsplanet. Detta innebär att folk sitter och punktmarkerar när toan är ledig.

....tur att vi har andra våningar dit man kan gå och "ta det lugnt". För att inte tala om vilorummet. Skrattande
  • Anonym (Jaadå!)

Jag är också kvinna och har pillat på mig själv på jobbet. Många gånger! Tycker inte att det är ett skit konstigt och jag är säker på att mina kollegor (manliga som kvinnliga) också gör det då och då! Ett bra sätt att bli av med spänningar! :)

• Anonym

TS jag är tjej och jag har onanerat hundratals gånger på jobbet,. Man smiter på toan på någon rast och tvättar sig rejält innan bara. Är ju sjukt osexig miljö men måste man så måste man.

Min kille jobbar natt och han brukar ha med sig en dator på jobbet så han kan se på film, under tiden som han väntar på att folk ska ringa in. Jag har sedan sett vad han tittat på på datorn på nätterna, och har märkt att det är övervägande porr. Blev lite chokad,  att han inte ens går på toa liksim. Han sitter ensam på jobbet, men hans chef gör ibland surprise visits och hälsar på.

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!