Inlägg från: Anonym (OMG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OMG)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Anonym (fy fan!) skrev 2010-10-20 14:40:32 följande:
    Jag arbetar inte...
    Kommnerna kanske måste införa runkfri arbetsdag precis som de på många ställen infört rökfri arbetsdag. Man kan erbjuda olika åtgärder för att man ska bli runkfri under arbetsdagen - precis somman erbjuds röavvänjning.
    :-P

Om man runkar på arbetstid är väl inte det värre än att slösrfa 5 min på arbetstid eller spela MS Röj, alternativt ta en rökpause eller småprata med en kollega om barnen i några min. Särskilt inte om sagda aktivitet görs på toaletten med stängd och låst dörr.
  • Anonym (OMG)
    Anonym skrev 2010-10-26 15:42:09 följande:
    Runk-ruta kanske...?   Glad
    Hade varit något! Kanske tar bort det privata i det hela.
  • Anonym (OMG)
    Parniara skrev 2010-10-26 16:52:05 följande:
    Vilken rolig tråd det har blivit här på moralens högborg FL

personliga reflektioner efter att ha läst tråden:
    1. Att runka på jobb borde väl klassas som en typ av prostitution eftersom man har sex på betald arbetstid

2. Så länge inte typ busschaffören drar i snabeln är det väl privat

3. Det kan uppfattas som vanligt att kollegor går och drar i toadörrar och undrar vad folk har för sig där inne.

4. Killar skvätter när de runkar, så ve och fasa om det sker på jobbtoan, då kan ju jag bli gravid om jag är näst i kö

Men kan man prostituera sig med sig själv?

Åh, gud tänkte inte på att man kunde bli gravid av illa placerad sperma på toaletten! Ska kvinnor få risk tillägg på jobbet? Ska man börja kolla STD-sjukdomar innan man får gå på toa? Eller ska kvinnor börja ha blöjor så de slipper gå på toa?

Detta blev knivigt tycker jag. 
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 12:27:13 följande:
    Det var en röd droppe på ringen igår på toan här. Uppenbarligen hade någon kvinna skvätt omkring sig. Kan jag också bli gravid nu? *ororlig*
    Ja, det finns ju risk för det! Men om du tvättar dig noga och använder handsprit så ska du nog se att du klarar dig.
    Känner med dig!

• Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 12:34:45 följande:
    Handsprit där nere också? Förvånad Ojojoj det här kan bli jobbigt....Rynkar på näsan
    Ja, det är bara att smörja in och bita ihop. Vill man undvika en oplanerad graviditet så får man vidta vissa försiktighetsåtgärder. Tungan ute
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 13:31:47 följande:
    Eftersom det gått 24 timmar nu så kan det ju likställas med abort. Nu blev det jobbigt. Tror du det gör någon skillnad om jag är man? Gravid
    Oh, vilken samvetsfråga det blev nu. Nä, tyvärr gör det nog ingen skillad om du är man....men vi får vänta och se. håller alla tummar för sig.

Du kan ju alltid köpa ett gravtest. CB digital ska vara bra har jag hört.
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-28 14:13:10 följande:
    Hur gör jag med BIM?
    Tja, du får köpa ett helt gäng med test och testa var 3:e dag. HCG ska ju öka varannan så du borde ju få ett starkare plus om du verkligen är gravid. Så en 15 tester borde räcka. Vet du när du hade ÄL?
  • Anonym (OMG)
    Akropol skrev 2010-10-29 12:48:16 följande:
    Jag tappade ett ägg imorse när jag höll på att fixa frukosten. Det var kokt så ingen större skada skedd. Räknas det?
    Det måste ju varit din ÄL. Nu kan ju säkerligen kritterna i den där droppen överleva i ca 5 dagar så hur många dagar sedan var det du såg droppen?

Jobbiga saker detta. Hur klarar du dig annars? Har du någon att prata med?

Styrkekramar
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!