Inlägg från: Anonym (Gör inte det!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gör inte det!)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Det är dumt att onanera på jobbet. Jag har gjort det en enda gång, och jag skulle nog kunna svurit på att jag hade låst om mig och det hade jag inte gjort. Jag gör en lång historia kort och en kollega kom in där jag satt i min kontorsstol med vibrator och han fick  nog inte full insyn men lär tydligt ha sett och märkt vad jag gjorde. Jag ryckte till med värsta panikkänslan ni kan tänka er. Tappade vibratorn som fortsatte vibrera på golvet. Ett par sekunder som kändes som en halvtimme kröp förbi...kändes som att nu DÖR JAG. "Oj ursäkta! Jag kommer tillbaks senare!" Sa han och pep iväg snabbare än blixten.

Fyfan, varför händer sådant mig? Jag har ALDRIG gjort så innan eller efter. Han bad om ursäkt efteråt med, efter flera dagar. Det var nästan lika pinsamt det med. "Jo alltså...eh...ursäkta". Han hade inte gjort fel heller, jag har gått in till honom och han till mig 1000 ggr innan det, Men nu knackar han och väntar på ett "Kom in" vilket känns helt sjukt. 

• Anonym (Gör inte det!)

Jäkligt konstigt att alla verkar göra det. Men det är väl typiskt mig. Alla gör detta hela tiden utan problem, men den enda gången jag gjorde det blev jag påkommen. Fy fan vad världen är rutten och orättvis :(

Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!