Inlägg från: Anonym (:( usch aldrig igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:( usch aldrig igen)

Min man runkar tydligen på jobbet!

Jag har onanerat på jobbet en enda gång. Jag svär att kontorsdörren var låst. Jag kände på den. Den var ändå inte låst. En manlig kollega gick in och där satt jag med f***** i vädret.

Det blev inte som i porrfilm, utan han bad om ursäkt och gick ut och stängde dörren. Sedan pratade jag inte med honom på en vecka, för att sedan tänka "Jag måste be om ursäkt och förklara att jag gjorde ett misstag" och försökte förklara för honom. Han sa något i stil med "Det är ok. Vi behöver aldrig prata om det igen".

Jag har även kräkts på samme kollega under en after work där jag drack för mycket, vart magsjuk och bajsat ner mig på jobbet och utan att veta vart jag annars skulle ta vägen fått låna hans träningsbyxor att ta mig hem i. Trevlig kille, var lite förtjust i honom ett tag men jag tror jag gjort bort lite för mycket för att det skulle kunna bli något.

Anonym (fy för fan vad desperat!) skrev 2021-06-18 21:44:45 följande:
    OMG!!!! Nej det lär aldrig bli något av förståeliga skäl. Schysst kille får man ju säga iaf.
    Ja väldigt schysst. Är lite som min skyddsängel som alltid räddar mig när jag klantar mig. Att han är singel är för mig en gåta, att han dessutom har vart gift och då blivit lämnad är en ännu större gåta.  
    Anonym (Kille väldigt förvånad) skrev 2021-06-19 09:34:58 följande:
    Att män håller på med sånt på jobbet blev jag helt förvånad men att även kvinnor håller på med sånt blev jag helt mållös.
    En enda gång! inget jag/vi "håller på med" utan det var en enda gång jag försökte det, och kommer aldrig göra det igen.
Svar på tråden Min man runkar tydligen på jobbet!