• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Äppelkompott

Vad fina alla är, både bebisar och magar. Kyss

Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Emmelinan

Alskar den har traden, man mar sa bra!! =) Sjalv har jag dock inte vagat lagga ut nagra bilder an... Cool

• Tozz82
    Längtan efter liten skrev 2010-10-12 19:04:43 följande:
    ööh va?! hur menade han då?!
    jag hade blivit ledsen faktiskt...
    han mena ju självklart inget taskigt.. utan att magen istället för o börja över så går den hela vägen från slidöppningen.. dvs så som den ska göra när man väntar o inte bara e stor :)
  • Tozz82
    Quiet thoughts skrev 2010-10-12 16:39:30 följande:
    VA? hahaha....tolkningsfråga på den kommentaren eller? där nere kan man ju hmm tolka på andra vis.
    tror det "taskiga" ordet för det är bullfitta. Dock så börjar ju magen precis där nere när man är gravid så han menade ju absolut inget taskigt utan mer att nu syns det verkligen att det är en gravidmage o inte en fetmage :)
  • Quiet thoughts
    Tozz82 skrev 2010-10-12 23:08:05 följande:
    tror det "taskiga" ordet för det är bullfitta. Dock så börjar ju magen precis där nere när man är gravid så han menade ju absolut inget taskigt utan mer att nu syns det verkligen att det är en gravidmage o inte en fetmage :)
    hahahaha

jag o min man kan ha rätt taskig humor här hemma själv så skulle han ha sagt nåt åt mig skulle jag sagt nåt annat.
    Vi har ju varit et par i över 11 år. Han sa nåt istil med då hans kompis blivit singel o skulle dejta min en kompis att ja om jag skulle åka dit och provköra henne innan då och se om hon duger, ja ja åk dit du sa jag så kan jag åka till XXX (kompisen hans istället då) hahaha liksom lite rapp i käften måste man få vara
    jaså, ja ja nu kommer det fram tyckte han bara med flin ....

Det var ju bara allt på skämt men vi skämtar om det mesta utom död och sjukdomar då.
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • ewaulrica
    sofy skrev 2010-10-12 20:55:10 följande:
    12+3 :)

Men nu tror jag visst att det börjar synas!!! Skrattande
  • princess77

Underbara bilder tjejer!!
    Har en bild från 15+2 förra veckan....skall försöka lägga in den ikväll Ska bara hitta sladden först

• FrökenB84

Sofy: Sådär ser jag med ut ungefär, fast att det imorrn blir 14+0.. Önskar du inte att den varit mer "gravid"? Det gör iallafall jag!
    Blir dock väldigt glad över att se alla andras magar och fina bebbebilder! :)

• sofy
    ewaulrica skrev 2010-10-13 07:59:00 följande:
    Men nu tror jag visst att det börjar synas!!! Skrattande
    Haha jaa om man jämför me förra bilden så är de ju mer jämnt över magen därnere nu, mina "magmuskler" syns inte lika tydligt från sidan som innan så någe har ju hänt.. Men ändå inget som nån förstår ;D

Jag har alltid sagt att hur f*n kan man missa att man e gravid, magen måste väl växa? O speciellt tills v 17-18.. Men nu börjar jag förstå dom... (vecka 13 nu ju..) jag kommer nog inte heller va så stor då o skillnaden är nog väldigt liten, så exploderar jag senare istället.. ;)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.