• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Längtan efter liten
    Pluppe E skrev 2010-10-14 21:43:29 följande:
    Låter som 15+3, min bäse var 7,5 cm 13+1.. Så du måste ha sätt om man ska gå enligt storlek, vilket man gör va? :)
    ja det var det jag tror att jag gjorde.. men han sa blankt 14+3..
    jag fortsätter tro på mitt till RUL om 3 veckor.
    men man kan inte sluta oroa sig om stl om det nu är så att den säckar efter lite.
    Längtan efter liten är stor
  • Pluppe E
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 21:45:00 följande:
    men man kan inte sluta oroa sig om stl om det nu är så att den säckar efter lite.
    Jag blev så nyfiken så jag läste lite på nätet & i v.16 är den mellan 10-12 cm, och är du 15+3 gången är man väl i v.16 enligt alla veckor som dem räknar här på nätet :P
  • Längtan efter liten
    Pluppe E skrev 2010-10-14 21:49:39 följande:
    Jag blev så nyfiken så jag läste lite på nätet & i v.16 är den mellan 10-12 cm, och är du 15+3 gången är man väl i v.16 enligt alla veckor som dem räknar här på nätet :P
    jag håller fast vid det i 3 veckor till. säger den bm något helt annat vid RUL så litar jag på henne. där gör hon en grundlig genomgång med mätningar... tack för att du kollat :D
  • Pluppe E
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 21:54:43 följande:
    jag håller fast vid det i 3 veckor till. säger den bm något helt annat vid RUL så litar jag på henne. där gör hon en grundlig genomgång med mätningar... tack för att du kollat :D
    Det låter som en bra idé tycker jag :) Varsågod!
  • Jempa10
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 21:45:00 följande:
    Ja, man ska nog hålla lite på sin egen tro.... Sen kommer bebisen när den vill i alla fall, den kommer strunta i vad både vi och läkarna säger.... hihihi... Sen ska du inte oroa dig tror jag!
  • lyckligmamma87
    AlbusMinerva skrev 2010-10-14 19:10:54 följande:
    Tack ewaulrica! :)

bunny:

Idag :) (14+6)
    det va en söt mage ler
  • Längtan efter liten
    Jempa10 skrev 2010-10-14 22:49:25 följande:
    Ja, man ska nog hålla lite på sin egen tro.... Sen kommer bebisen när den vill i alla fall, den kommer strunta i vad både vi och läkarna säger.... hihihi... Sen ska du inte oroa dig tror jag!
    Ja du har så rätt så...
    men kan inte sluta oroa mig eftersom jag har så många mf och ma i bakrunden + att dottern var liten när hon föddes. så det känns som att risken finns att även denna blir liten.. och FÖR liten är ju inte bra heller.
  • Nessima

Bild tagen i måndags, v 15+1. Nu får man nog säga att det syns lite, och det vill jag verkligen att det ska göra. Ska hem och träffa mamma och pappa för första gången sedan jag blev gravid och vill att de ska kunna se att det händer saker. Har gått upp 2 kg nu.  
  • Längtan efter liten

snyggt jobbat bebisen i nessimas mage :)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.