• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Tozz82

Känner mig fortfarande som världens heffa.. hur sjutton kommer jag se ut om 20 v om jag ser ut såhär redan i v 16 :( men har iaf fått något o börja trivas med.. lill*n har fått hicka välldigt ofta o jag har även börjat känna diverse buffar o sånt :)
  • cherry
    Jodi skrev 2010-10-10 21:11:20 följande:
    Shit vilka magar ni har redan i vecka 12!  Är själv på 11+4 och det syns knappt alls! Är det första barnet för er?
    jag är i v 11+4 i dag och min mage är lika platt som innan i princip, men var på UL i morse och nog gömmer det sig en bebis som är precis så stor den ska va därinne ändå :) och då är det ändå andra barnet för mig.
  • cherry

vilka fiiiiina små bebbar ni har (och magar) allihopa, så kul att se!!!!!!!!!!! :)

• Längtan efter liten

Texx. sicken underbar mage du har.. längtar tills den blir så "spänd"

Längtan efter liten är stor
  • Tozz82

Fick höra imorse när vi gick upp av sambon att jag till o me "blivit stor där nere"...
    Han vet verkligen hur man INTE smickrar en gravid :)

• lyckligmamma87

min sambo går o säger ja den magen  kan man inte dölja längre o ja nu syns det att du är gravis ler...
  • Quiet thoughts
    Tozz82 skrev 2010-10-12 16:22:35 följande:
    Fick höra imorse när vi gick upp av sambon att jag till o me "blivit stor där nere"...
    Han vet verkligen hur man INTE smickrar en gravid :)
    VA? hahaha....tolkningsfråga på den kommentaren eller? där nere kan man ju hmm tolka på andra vis.
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.