• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Längtan efter liten
    Emmelinan skrev 2010-09-22 12:43:27 följande:
    ok. =) Och hull, skulle det försvåra eller förenkla? (dum fråga kanske, men jag vet inte..)
    försvåra... det blir lixom länge in man ska hitta bebisen om du förstår.. men samtidigt har jag hört många "kraftiga" säga att de sett hur tydligt som helst... så jag vet inte om det bara är snack också.
    Längtan efter liten är stor
  • Nessima
    Tozz82 skrev 2010-09-22 08:27:48 följande:
    Nej får inte göra nåt riktigt UL förrens i v.18
    Dock var jag på VUL pga lite oroligheter mellan mig o sambon för bara nån vecka sen o fick se skrutten..
    Trodde det skulle va som me sonen en lugn liten filbunke men icke sa nicke.. h*n hoppa runt o studsa o hade sig redan då.. :)
    Ska på den riktiga inskrivningen idag. Lite sent men våra bms har lite mycke o göra :D
    Jag har inte varit på inskrivning än utan det sker nu i på fredag. Här i Linköping verkade de vilja att man ska göra UL innan.
    Längtan efter liten skrev 2010-09-22 10:53:44 följande:
    sicken härligt bild, denna kan väl inte vara ett vul va? utan ett vanligt ul?
    Precis, det är ett vanligt ultraljud.
  • Längtan efter liten
    Nessima skrev 2010-09-22 13:00:13 följande:
    Jag har inte varit på inskrivning än utan det sker nu i på fredag. Här i Linköping verkade de vilja att man ska göra UL innan.
    vill också göra det
  • Tozz82
    Nessima skrev 2010-09-22 13:00:13 följande:
    oki :S här i Kstad så är dom verkligen anti mot allt va vul o ul e innan v.18
    fick ju göra ett under tiden det va som oroligast mellan mig o sambon men det va ett litet vul bara.
    UL får vänta tills V.19 nu till o me :(
  • MissLis

Vilka underbart söta bebisar och fina magar ni har allihop! {#emotions_dlg.flower}
    Det här är nog min favorittråd här inne på FL

• Längtan efter liten

här kommer kvällsmagen :D den enda skillnaden är nog att magen är lite större upptill nu på kvällen.
  • mammaSöt

Ultraljudsbild vecka 13!

Huvudet till vänster, ögon, näsa, händerna vids öronen ena foten sparkar den upp!andra ligger ner
  • Längtan efter liten
    mammaSöt skrev 2010-09-22 19:47:55 följande:
    Ultraljudsbild vecka 13!

Huvudet till vänster, ögon, näsa, händerna vids öronen ena foten sparkar den upp!andra ligger ner
    sööötnos :D
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.