• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • MissLis

Bild från igår kväll, vecka 12 (11+4). Skrattar lite för mig själv, för magen känns mycket större än vad den ser ut och jag känner mig såååå gravid! Skrattande

• Nessima

Tittade mig själv i spegeln innan och insåg att det var en boll mitt på magen. Ser inte lika stor ut på bilden som den kändes i verkligheten. Detta är i alla fall i v. 11+6

Dags för ultraljud på tisdag :) Vi får hoppas att de säger att det är en bebis där inte så att jag inte enbart har blivit fet! Känner mig lite smått som en flodhäst i vissa lägen. Viktökningen än så länge är minimal, 0-0,5 kg.

• Emmelinan
    Pluppe E skrev 2010-09-17 20:57:49 följande:
    Ja precis :) Det går hur fort som helst helt otroligt!

Jaha okej, vi ska med göra det fast den 7 oktober, såg det hela faktiskt som ett extra ultraljud haha. Så jag hoppas inte på att få något chockbesked!
    Jag oxå! =) Vill så gärna se den lille att jag håller på att explodera av nyfikenhet! Dock har jag blivit mer och mer nojig över själva testet på sista tiden... Jag är inte helt haj på det här med nummer och vad det egentligen innebär...
  • Pluppe E
    Emmelinan skrev 2010-09-20 08:39:24 följande:
    Jag oxå! =) Vill så gärna se den lille att jag håller på att explodera av nyfikenhet! Dock har jag blivit mer och mer nojig över själva testet på sista tiden... Jag är inte helt haj på det här med nummer och vad det egentligen innebär...
    Okej. Jag känner mig faktiskt inte nojig alls. Vi har bestämt oss för att inte gå vidare med fostervattenprov ifall det är så att testet visar något. Så både jag och min sambo är bestämda vid det. Så vi tar allt rätt lugnt och jag har faktiskt inte tänkt på det alls :P
  • Tozz82

Heffaklump i V.13
    Någon som ser där magen planar ut precis över naveln?
    Ingen aning varför det ser ut så men ser rätt komiskt ut att jag har en rallybana på magen.
    Och min bruna linje börjar synas allt mer nu.
    Tro det eller ej men igår frågade även sambon om vi inte skulle flytta ihop trots allt igen.

• MissLis

Det där "plana" har jag på min mage också och hade det när jag väntade dottern också. Det kommer att försvinna!

• mrs lundin

vilka fina magar ni har! här syns ingenting än, har mätt vid naveln (för att det ska bli på samma ställe hela tiden) varje vecka men inget händer... är i v11+5. Får väl vänta en stund till... bra på det sättet att det inte är några problem med kläder! Ska scannas om 1,5 vecka, längtar!

• Längtan efter liten

min älskling igår :D
    Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.