• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • C0211

Vad roligt att höra från dig
    Knacka på i gruppen så släpper vi in dig (kan inte länka från telefonen, men den heter något liknande den tråd vi hade tidigare om BF april 2011)

• Pluppe E
    mammaSöt skrev 2012-07-14 08:21:44 följande:
    ja de gör vi :) i november
    Grattis :D Vi väntar med smått igen, i januari :)
  • Alis

Åh, grattis till er! Men kom igen då, hoppa in med oss i tråden! Vi är några till som väntar syskon och det är bara roligt med fler som man kan snacka med. Glad Jag är också beräknad i januari Emmie, vilket datum har du? 

• mammaSöt
    Alis skrev 2012-07-15 07:50:44 följande:
    Åh, grattis till er! Men kom igen då, hoppa in med oss i tråden! Vi är några till som väntar syskon och det är bara roligt med fler som man kan snacka med. Glad Jag är också beräknad i januari Emmie, vilket datum har du? 
    jag har sökt till er tråd men inte fått något svar :)
  • Pluppe E

Jajemän jag med :D jag hoppade ju ur tråden pga tidsbrist men nu blir det nog lite häng här igen så är man välkommen in på nytt är jag på :) 13 januari är jag beräknad till, v14 (13+0) idag! vilket datum är du beräknad till Alis? :)

• Alis
    mammaSöt skrev 2012-07-15 08:37:00 följande:
    jag har sökt till er tråd men inte fått något svar :)
    Pluppe E skrev 2012-07-15 09:43:57 följande:
    Jajemän jag med :D jag hoppade ju ur tråden pga tidsbrist men nu blir det nog lite häng här igen så är man välkommen in på nytt är jag på :) 13 januari är jag beräknad till, v14 (13+0) idag! vilket datum är du beräknad till Alis? :)
    Då är det bara att vänta på att någon godkänner ansökan. Tror vi har två eller tre administratörer som kan göra det. Glad

Jag är beräknad till 20/1 men går in i v. 14 imorgon (alltså 12+6 idag). Du borde ju vara i 13+6 idag väl om du är en vecka före mig? Går efter Familjelivs kalender. 
  • C0211

Jag välkomnade dig precis
    Emmie, du är välkommen tebax any time!
    Grattis till graviditeten, nu känns det som vi är fler gravida än inte - så är det inte, men vi börjar vara en ordentlig klick.

• Pluppe E
    Alis skrev 2012-07-15 09:47:21 följande:
    Då är det bara att vänta på att någon godkänner ansökan. Tror vi har två eller tre administratörer som kan göra det. Glad

Jag är beräknad till 20/1 men går in i v. 14 imorgon (alltså 12+6 idag). Du borde ju vara i 13+6 idag väl om du är en vecka före mig? Går efter Familjelivs kalender. 
    Haha aj då! Jag har verkligen ingen koll på det här med veckor och dagar längre! kollade nu på familjeliv och 13+6 var jag visst, så jag går ju in i v.15 imorgon! Tungan ute Har en app på telefonen med, tittade där nu och där säger dem att jag är 14+0 idag, alla räknar olika som vanligt :)
  • Pluppe E
    C0211 skrev 2012-07-15 10:35:45 följande:
    Jag välkomnade dig precis
    Emmie, du är välkommen tebax any time!
    Grattis till graviditeten, nu känns det som vi är fler gravida än inte - så är det inte, men vi börjar vara en ordentlig klick.
    Då gör jag en ansökan med då :) Kul att hänga med dem som man redan har hängt med!
  • Emmelinan

Grattis MammaSöt och om jag inte grattat dig Emmie på fejan så gör jag det här - grattis!! Så KUL!!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.