Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Skoj o se allas fina ULbilder. Någon som funderat på 3Dultraljud?

Vill bara gratulera till era lyckade RUL och till Emmelinans lilla flicka o cnas lilla kille! Jättefina bilder o bäbisarna är supergulliga!!
Är lite avis på era fina bilder - fick ju ingen alls.....jag måste göra ett till UL för att få en liten bild känns det som
Lycka till er andra som snart ska på ultraljud - det kommer gå jättebra!!
Igar blev det ihop-montering av mobler och pysslande med vagg-dekoration nastan hela dagen!
Blev valdigt nojd med resultatet! Sa har ser det ut i lillans del av sovrummet an sa lange (dalig bildkvalite, de ar tagna pa kvallen med iphone-kameran...)
Raknade dock inte med gardinerna som ska aka upp nar de torkat fardigt efter tvatten... men blir det heltok sa funkar det anda eftersom det ar vagg-stickers som latt gar att flytta pa!
Midwinter och Sofy - Herregud vilka söta små liv!! Verkligen bra och tydliga bilder på näpna små
Önskar jag oxå hade kunnat övertala min make att tjuvkika men jag får hålla mig 10 veckor till *suck*
Pluppe - sååå fint i bebisrummet! Blev jättefräscht med det tyget till det vita och korgen ser väldigt mysig ut! Vad du har grejat! Önskar jag hade den orken Nöjer mig med att kämpa på med virkade babyfilten här
Beundrar alla er som är duktiga och plåtar magen varje vecka...jag har inte tagit en enda än och är i vecka 31! Jag sällar mig till dom som njuter av att kika på alla magar, bebisar och allt annat vackert som ni lägger in Man blir verkligen glad
Åhhh vad gulliga tofflor Pluppe o vilken rar sambo du har
Jättefin vagn YAL!!
Malinh - folk säger så mycket dumt! Allas magar ser olika ut, att det ska vara så svårt att fatta att allt är normalt. Jag får höra hela tiden att "nääää ska du gå enda till april - det måste vara fel" eller " är du säker på att det bara är en?" Blä! Du är jättefin och det är alla ni andra oxå - sådetså
Har inga magbilder att visa men ska se om jag kan lägga upp filten med mormorsrutor jag kämpat med i flera veckor och våran vagn vi fyndade