• Alis

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

mammaSöt skrev 2012-07-10 08:47:46 följande:
    Hej!
    Skulle vara roligt att se bilder på våra underverk nu när de fyllt 1 å¨r!!!!
    Jag känner inte igen ditt användarnamn men brukade du hänga med oss i den här tråden medan vi var gravida? Vi har gått vidare till ett slutet forum där vi snackar och visar bilder. 
  • Alis

Åh, grattis till er! Men kom igen då, hoppa in med oss i tråden! Vi är några till som väntar syskon och det är bara roligt med fler som man kan snacka med. Glad Jag är också beräknad i januari Emmie, vilket datum har du? 

• Alis
    mammaSöt skrev 2012-07-15 08:37:00 följande:
    jag har sökt till er tråd men inte fått något svar :)
    Pluppe E skrev 2012-07-15 09:43:57 följande:
    Jajemän jag med :D jag hoppade ju ur tråden pga tidsbrist men nu blir det nog lite häng här igen så är man välkommen in på nytt är jag på :) 13 januari är jag beräknad till, v14 (13+0) idag! vilket datum är du beräknad till Alis? :)
    Då är det bara att vänta på att någon godkänner ansökan. Tror vi har två eller tre administratörer som kan göra det. Glad

Jag är beräknad till 20/1 men går in i v. 14 imorgon (alltså 12+6 idag). Du borde ju vara i 13+6 idag väl om du är en vecka före mig? Går efter Familjelivs kalender. 
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.