• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Tozz82

Nessima jag håller nästan me på mig också. Tycker huden har ändrat färg en del. Plus att jag redan börjat få den mörka randen under naveln.
    Men jag känner mig verkligen som en heffaklump jämfört me er andra.. Så små o söta magar ni har o jag ser redan ut som om jag gått halvvägs..

• lyckligmamma87
    Tozz82 skrev 2010-09-15 22:59:18 följande:
    Nessima jag håller nästan me på mig också. Tycker huden har ändrat färg en del. Plus att jag redan börjat få den mörka randen under naveln.
    Men jag känner mig verkligen som en heffaklump jämfört me er andra.. Så små o söta magar ni har o jag ser redan ut som om jag gått halvvägs..
    ja tycker du har en fin mysig mage.......alla här har fått jätte fina mysiga magar.....
  • Nedina

Blir så glad varenda gång jag tittar in i tråden och ser alla fina gravidmagar och UL bilder! Solig

Texx82 är så ledsen att du måste gå igenom detta när du egentligen bara borde få glädjas över pyret i magen! Förstår att det inte är ett lätt val att välja mellan den man du kanske älskar och det väntande barnet i magen. Hoppas att du och mannen kommer fram till en bra lösning och hoppas att du för din egenskull behåller barnet. Sköt om dig!

• Tozz82

Började fundera på det.
    Vilken v får ni göra det obligatoriska UL?
    När jag vänta sonen så gjorde jag ett i 16 o ett i 22. Nu får jag bara göra ett o det i v 18 :S
    Dock är det ju i två olika kommuner men borde det verkligen vara så stor skillnad?

• Nedina
    Tozz82 skrev 2010-09-16 13:35:19 följande:
    Började fundera på det.
    Vilken v får ni göra det obligatoriska UL?
    När jag vänta sonen så gjorde jag ett i 16 o ett i 22. Nu får jag bara göra ett o det i v 18 :S
    Dock är det ju i två olika kommuner men borde det verkligen vara så stor skillnad?
    Inom Dalarnas landsting som jag tillhör så får man ett UL under graviditeten och det är v 18.
  • Nedina

Inte världens tydligaste bild kanske, men såhär ser min mage ut v 11+4. Fjärde barnet bf 2 april.

• Naimstrut

Jag har inte kunnat kolla på bilderna innan för jag ser dem inte på mobilen av nån anledning. Va glad jag blir!
    Jag blir även lite glad att magarna syns även på er ganska tidigt. Provade kläder idag när jag dessutom va lite kissnödig o det kändes som jag skulle föda nästa vecka! Såg jättetjock ut och jag som bara är i vecka 9 (8+4). Omfånget var 85 cm häromdagen, vet dock inte hur jag ligger i vanliga fall men mina jeans stramar!

• Emmelinan
    Pluppe E skrev 2010-09-15 18:58:08 följande:
    Jaha okej där ser man :) Har du sätt den lilla än då? Ja, det är riktigt häftigt!!

Jag såg den lilla i vecka 8, då var det inte så tydligt, men man kunde ju ana huvud, kropp och tom ben, men det var mer "blurrigt" så att säga. Nu borde det ju vara mer detaljer, utvecklingen går ju trots allt fort! =)

Jag ska göra KUB den 28e så då blir det "riktigt" UL, då är jag i vecka 12. Ska bli spännande. =)

• Pluppe E
    Emmelinan skrev 2010-09-17 09:56:53 följande:

Jag såg den lilla i vecka 8, då var det inte så tydligt, men man kunde ju ana huvud, kropp och tom ben, men det var mer "blurrigt" så att säga. Nu borde det ju vara mer detaljer, utvecklingen går ju trots allt fort! =)

Jag ska göra KUB den 28e så då blir det "riktigt" UL, då är jag i vecka 12. Ska bli spännande. =)

Ja precis :) Det går hur fort som helst helt otroligt!

Jaha okej, vi ska med göra det fast den 7 oktober, såg det hela faktiskt som ett extra ultraljud haha. Så jag hoppas inte på att få något chockbesked!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.