• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Nessima
    mrs lundin skrev 2010-10-03 12:24:21 följande:
    jopp, första barnet är det. Ska försöka komma mig ut och få köpt ett par mammajeans snart, för en sak att knäppa upp byxorna hemma på kvällen, men är man på besök är det ju inte riktigt lika smidigt :) har dock så mycket illamående så längtar inte riktigt efter att gå i affärer och shoppa. Dina jeans ser snygga ut, jag vill oxå ha sånna med låg midia, var har du köpt dem?
    Jag har köpt mina jeans på HM. Själva jeansdelen är lågskuren, men mudden går upp över magen, den är bara nedvikt på bilden. Dock fanns det andra smala jeans där också som hade mudd som inte gick upp över magen utan var som ett brett gummiband på framsidan.
  • Sakuras

Alla bilder har försvunnit (visas ej) från trådarna på Familjeliv, och jag förstår inte vad som är fel. Är det någon annan som upplever samma problem eller vet vad jag kan göra åt det?

Jag vill ju se alla magar/UL! :)

• lyckligmamma87
    mrs lundin skrev 2010-10-03 12:24:21 följande:
    jopp, första barnet är det. Ska försöka komma mig ut och få köpt ett par mammajeans snart, för en sak att knäppa upp byxorna hemma på kvällen, men är man på besök är det ju inte riktigt lika smidigt :) har dock så mycket illamående så längtar inte riktigt efter att gå i affärer och shoppa. Dina jeans ser snygga ut, jag vill oxå ha sånna med låg midia, var har du köpt dem?
    testa tradera ler.....då slipper du gå o må illa i affärer o kan få dom biligt osv........ja har 1 par från hm o ett par från polan o pyret
  • mrs lundin
    lyckligmamma87 skrev 2010-10-03 20:38:41 följande:
    testa tradera ler.....då slipper du gå o må illa i affärer o kan få dom biligt osv........ja har 1 par från hm o ett par från polan o pyret
    bor i danmark så det är inte så smidigt med tradera, blir dyrt att skicka... får ge mig ut en dag när jag mår lite bättre, har inte så långt till närmsta hm, ska se om de har mamma-avdelning.
  • sofy

Men guuuud vilka fina magar ni har!!!

Här händer typ ingenting.. 10+5 och såhär ser jag ut..

• Quiet thoughts

Hej, kastar in en mage här bland andra fina bilder.

vecka 11.as mage (tagen i 10+5 ) imorron börjar vecka 12 iaf. Är lustigt hur olika magarna ser ut på mig beroden på kläder, vinkel och tid då bilden tas Solig

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.