Var i v5 här. Ser numera ut som en heffaklump o har sagt till på jobbet att vi väntar.
Dock så har sambon nu ställt ett tvång på en abort så tyvärr får jag bara se det lilla pyret alldeles för tidigt.
ne du tar väll inte bort den?? fy lider med dig......
hoppas du gör rätt val....ja hadde inte kunat leva med en sån kille efter abort el nått
Fick idag se den lilla vilda saken som sprattlar runt i magen på mig..
Och valet att göra abort ser nu ut att vara VÄLDIGT LÅNGT BORT!!
Hon fick knappt några bra mätlinjer då h'n var så bra på att röra på ben o armar och även huvudet.
Har även varit och hämtat hem mina saker från sambon. Sen får vi se vad han gör.
Efter alla elaka och otroligt korkade sms och kommentarer han lagt av idag ska det nog dock krävas ett mirakel att jag "tar honom tillbaka".
bra tänk bara på dig o din bäbis nu.....han är inte värd er.......
Såhär ser jag dom olika delarna. Dock kan det ju vara fel av mig men så såg iaf min lilla skrutt ut för bara någon dag sen :) fast hon låg och trummade på magen me sina händer :)
Nessima jag håller nästan me på mig också. Tycker huden har ändrat färg en del. Plus att jag redan börjat få den mörka randen under naveln.
Men jag känner mig verkligen som en heffaklump jämfört me er andra.. Så små o söta magar ni har o jag ser redan ut som om jag gått halvvägs..
ja tycker du har en fin mysig mage.......alla här har fått jätte fina mysiga magar.....