Inlägg från: lyckligmamma87 |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma87

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

SofieMarcus skrev 2010-11-29 21:14:59 följande:
    då går jag snart in v21.
    så här har ni min mage för v20. inte så stor skillnad från sist tycker jag men ändå :)

vart har du köpt dina troser el short??  mega snygga ja vill oxå ha

o snygga bilder =P
  • lyckligmamma87
    mammaSöt skrev 2010-11-30 16:54:58 följande:
    Måste bara säga att du är väldigt vacker!!!!
    håller med helt o hållet cherry du  ser jävligt vacker ut =P
  • lyckligmamma87
    Tiiinaa skrev 2010-12-06 16:23:07 följande:
    Vecka 20 här!!

Känner sparkar och rörelser varje dag. Har även fått vad jag tror är sammandragningar. De gör inte ont eller så, men det känns som hela livmodern knyter ihop sig och som om någon drar den neråt. Så blir magen stenhård samtidigt...visst är det sammandragningar väl?

fin mage.......japp det låter som sammandragningar....
  • lyckligmamma87

v24 har oxå börjat svanka osv =)

under ifrån =) v 24
  • lyckligmamma87
    MimmiL skrev 2010-12-13 18:45:09 följande:
    Jag har gått upp 10 kg nu i v 24+1, det känns finfint Skrattande Siktade på att landa på 80, men jag kommer nog gå över det, och det är lugnt. Har inte lagt på mig så mycket mer än runt mage, rumpa och bröst så jag är nöjd med mitt utseende Glad Har alltid legat ett par - tre kilo under trivselvikt. Men vi får väl se efteråt hur nöjd jag är med kroppen Flört
    önska att ja oxå kunde tänka o känna så 75 är mitt max men det kommer ja ej lyckas hålla hummm ja mår dåligt för varje gram.......fast det är bara mage som växer o litte bröst så ja är nöjd med utseendet ändå.....men sköms  för vikte....
  • lyckligmamma87

jag är 23... 24 i jan o sambon är 35  så 12 år mellan oss

• lyckligmamma87
    cherry skrev 2010-12-19 13:21:59 följande:

v 22 (21+4)

var på julfest med julkulan i går :) hittade en riktigt magvänlig klänning på vero moda faktiskt, annars är det svååårt med fina klänningar med plats för mage utan att se ut som ett tält tycker jag!

sås öööööta bebiskläder ni köpt allihopa!!! nån undrade om AC/DC body, det finns på H&M, har köpt en! (den är grå/svart kortärmad, med vit lång ärm under liksom) storasyster har samma fast i tröja, inte body :)
    fasiken va söt o snygg du är din man måste vara stoltast i stan med en sån tjej =)

fina kläder o mysig o fin mage=)
  • lyckligmamma87

alla andra har ju ansikte + mage  så ja försökte oxå få till det så ler...

både bröst o mage tog ett hopp nu o växte till sig =)

här händer det saker slutet av v 25 =)
  • lyckligmamma87
    miraclee skrev 2010-12-27 18:34:30 följande:
    Magen vecka 24 :)

SF mått; 23,5 cm - ligger mot den översta kurvan.

titta du har vuxit en del nu ler kul ler
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.