• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Tozz82

Jag vet verkligen varken ut eller in..
    Ska iaf in på besök imorn så dom får titta.
    Dock lär jag väl inte bestämma mig helt förrens jag sitter där o dom ber mig välja tabletter eller skrapning eller 2stegs.. :(

• jennymamman
    Tozz82 skrev 2010-09-09 13:01:09 följande:
    Jag vet verkligen varken ut eller in..
    Ska iaf in på besök imorn så dom får titta.
    Dock lär jag väl inte bestämma mig helt förrens jag sitter där o dom ber mig välja tabletter eller skrapning eller 2stegs.. :(
    *styrkekramar*
  • Mrs N

Texx gör det inte! Gör dig av med mannen istället, detta verkar ju vara något du verkligen vill! Ta hand om dig och bebben istället. Styrkekramar!

• Tozz82

Fick idag se den lilla vilda saken som sprattlar runt i magen på mig..
    Och valet att göra abort ser nu ut att vara VÄLDIGT LÅNGT BORT!!
    Hon fick knappt några bra mätlinjer då h'n var så bra på att röra på ben o armar och även huvudet.
    Har även varit och hämtat hem mina saker från sambon. Sen får vi se vad han gör.
    Efter alla elaka och otroligt korkade sms och kommentarer han lagt av idag ska det nog dock krävas ett mirakel att jag "tar honom tillbaka".

• jennymamman
    Tozz82 skrev 2010-09-10 14:25:52 följande:
    Hon fick knappt några bra mätlinjer då h'n var så bra på att röra på ben o armar och även huvudet.
    Har även varit och hämtat hem mina saker från sambon. Sen får vi se vad han gör.
    Efter alla elaka och otroligt korkade sms och kommentarer han lagt av idag ska det nog dock krävas ett mirakel att jag "tar honom tillbaka".
    Du klarar dig genom detta ....tror på dig!!
  • lyckligmamma87
    Tozz82 skrev 2010-09-10 14:25:52 följande:
    bra tänk bara på dig o din bäbis nu.....han är inte värd er.......
  • mammaSöt

Vad skönt att höra! Stå på dig! Vi finns här om du behöver skriva av dig! Ta hand om dig å vilden å stort grattis!

• Nedina

Har varit på UL idag på spec-mvc. Var så glad att jag grät när jag såg det lilla pyret sprattla. Bebisen är v 11+2 enligt mätningar, stämmer exakt med beräkningarna från sista mens.  På bilden är ansiktet framifrån längst ner, högerarmen över pannan, överkroppen till vänster och lår samt knä längst upp.
  • Lovely

Nedina - grattis vannen visst e d en underbar kansla ;)
    har dock lite svart att se bebisen pa bilden hihi kanske for att biden e sa stor ;)
    Grattis annu en ggn

• Tozz82

Såhär ser jag dom olika delarna. Dock kan det ju vara fel av mig men så såg iaf min lilla skrutt ut för bara någon dag sen :) fast hon låg och trummade på magen me sina händer :)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.