• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Längtan efter liten
    jennyc skrev 2010-10-15 19:06:17 följande:
    ja jag har redan foglossningar eftersom  jag bara varit "icke gravid" i 3 månader :O Haft känningarna av fogarna sen Max kom men nu har det satt igång på allvar så jag måste få vattengympa så jag får rört på mig något...så underbart när man känner sig lätt och smidig men hemskt när man ska gå upp :S

Har problem med lederna innan (reumatism) så jag får egentligen inte träna hur som helst utan ska hålla mig i vattnet annars med :D
    okej så du har tätt mellan barnen vill säga.. det är ju det som är det värsta att kroppen tar sån stryk av det...
    hoppas det släpper...
    Längtan efter liten är stor
  • jennyc
    Längtan efter liten skrev 2010-10-15 19:18:44 följande:
    okej så du har tätt mellan barnen vill säga.. det är ju det som är det värsta att kroppen tar sån stryk av det...
    hoppas det släpper...
    ja vi fick Max 1 maj men han gick bort när han va drygt en månad så vi bestämde oss innan Max gick bort men visste att det skulle hända att vi skulle börja med syskon med det samma...fick hoppa över en äl i och med en gall operation men sen tog de sig på första försöket :D
  • Shininganne

Här e vår lilla minibus v 13+1
    Izabelle 020627 Ebba 080522 Klara 100208 BF 110422
  • Längtan efter liten
    jennyc skrev 2010-10-15 19:52:44 följande:
    ja vi fick Max 1 maj men han gick bort när han va drygt en månad så vi bestämde oss innan Max gick bort men visste att det skulle hända att vi skulle börja med syskon med det samma...fick hoppa över en äl i och med en gall operation men sen tog de sig på första försöket :D
    jag beklagar och önskar er all lycka till med denna graviditet :)
  • FrökenB84

"Magen" idag, 14+2. Inte mycket till det put jag vill ha....

Bebben i v 11+0, alltså 3veckor och 2 dagar sedan. Sprattlade som värsta fotbollsspelaren! Har inte kunnat lägga upp den förrän nu, teknik och jag är inte bästa kompisar...
  • ewaulrica
    Shininganne skrev 2010-10-15 21:56:42 följande:

Här e vår lilla minibus v 13+1
    *plutt* vilken söt! :)
  • jennyc
    Längtan efter liten skrev 2010-10-15 23:11:35 följande:
    jag beklagar och önskar er all lycka till med denna graviditet :)
    AlbusMinerva skrev 2010-10-16 11:36:42 följande:
    Säger som ovanstående.. Hjärta
    tack...man tar ju inget för givet längre kan man ju säga men nu har jag iaf börjat att kunna glädjas över den här lilla ärtan...v.12 är passerad och nu ska bara allt annat gå smidigt. Bara glad om jag får med mig en bebis den här gången och kanske till och med kan önska att få gå några fler veckor än med Max ;)
  • Längtan efter liten
    jennyc skrev 2010-10-16 14:54:24 följande:
    AlbusMinerva skrev 2010-10-16 11:36:42 följande:
    Säger som ovanstående.. Hjärta
    tack...man tar ju inget för givet längre kan man ju säga men nu har jag iaf börjat att kunna glädjas över den här lilla ärtan...v.12 är passerad och nu ska bara allt annat gå smidigt. Bara glad om jag får med mig en bebis den här gången och kanske till och med kan önska att få gå några fler veckor än med Max ;)
    det kommer du få, det kommer gå jätte bra den här gången.
  • Quiet thoughts

Slutet av vecka 13. Nu ser man bra att jag väntar även med fleecejackan på

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.