• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Tozz82

Tror jag fasar mer för julen nu än andra år.. Tänker bara på hur mycket gott man inte får äta :/

• Amariea
    Pluppe E skrev 2010-10-20 12:54:15 följande:
    Det händer verkligen massor på en vecka!

Är i v.16, här kommer bilder :)

Åh, jag som tyckte att jag hade stor mage för att vara i v. 16 med första barnet! Ska se om jag kan ta en bild nu i veckan. Vi är lika långt gångna. :)
  • Sakuras
    Tozz82 skrev 2010-10-20 21:40:06 följande:
    Tror jag fasar mer för julen nu än andra år.. Tänker bara på hur mycket gott man inte får äta :/
    Vad är det du tänker på då? Det mesta av den traditionella julmaten är väl okej?
  • AlbusMinerva

säger som ovan..
    sen beror det väl på vad man gillar förstås
    jag bör kunna äta det mesta el tom allt som jag brukar äta..

• BeccaM

Åh, underbara tråd!! Verkligen en storfavorit! Kul att se alla fina magar på aprilmammor. Själv är jag beräknad till 21 april enligt senaste mens. Inget ultraljud förrän i slutet på nov.  Som jag längtar dit!!!
    Jag måste säga att det är så häftigt att kvinnor som är gravida (/är mammor) får sådan gemenskap. Det är något magiskt med den vänskapen. :) Kram på er!!

• Tozz82

menade mer me tanke på min viktuppgång så lär jag inte kunna äta "lika mycket som man brukar" av det goda..
    o ja det e nog bara laxen som e nono för oss..

• AlbusMinerva

Usch, kan inte låta bli att nojja..
    Vet att det inte är ovanligt att inte känna fosterörelser än, men eftersom jag är nästan säker på att jag kände en liten en för några nätter sen, o sen inget mer - så kan jag inte låta bli att oroa mig..
    Jag har iaf ringt ner til BM o väntar nu på att bli uppringd.. Hoppas på att kunna få 5 minuter av hennes tid o se om vi kan höra hjärtljud.. Vill också vara säker o få höra som så många av er andra

• Längtan efter liten

Får väl hoppa in och dela med mig av min lilla bula..
    Önskar den vore lite större :) 16+3
    Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.