• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Quiet thoughts
    cherry skrev 2010-10-22 09:38:34 följande:

Vilka magar ni har!! hur såg de ut från början? Skulle vara kul med föra och efter bild så man kan jämföra :)

Min mage ser ut som vanligt, här en dagsfärsk i v 14. Om jag inte hade varit på KUB förra veckan och sett en lagom stor bebis för tiden så skulle jag knappt tro att nån är där inne, förstår inte var den gömt sig :)

magen var mkt större för några veckor sedan när den var svullen (av tarmar?) men nu har den återgått  till sin vanliga storlek ungefär.
    Jag var småfet från början men nu är det ju mer än fett där hahaha nej hur jag säger men jag var skitsvullen redan i vecka 4-5.
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • Shininganne

Slänger in en bild på min mage ett par veckor innan jag plussade. 5 månader efter förlossningen ca.

Och här är en från idag, 13+6 tror jag det är idag Obestämd

Izabelle 020627 Ebba 080522 Klara 100208 BF 110422
  • AlbusMinerva
    Nessima skrev 2010-10-21 23:46:48 följande:

Vecka 17 :) Det känns som att min mage ser ut att sitta lägre än vad många andra magar här i bildforumet gör. Kanske bara så att jag har kortare överkropp så att allt blir lite hopmosat :P

Har även tänkt på att det är rätt skönt att jag redan har bristningar över hela kroppen sen tonåren, då kanske det inte känns så hemskt om det hamnar några på magen efter detta :) Dessutom syns det inte jättemycket att jag har bristningar över hela höfterna och ryggslutet, på bild ser jag dem enbart om jag tittar efter dem (kanske iofs för att jag inte kan släppa magen med blicken ^^)
    Jag har gått in i v 17 idag.. önskar jag hade lika fin mage som du!
    Det gör mig inget om den inte är så stor, men vill ha den där typiska kulan.. jag ser fortfarande bara tjock ut.. Obestämd
  • brandnewday

Här är en bild i vecka 14+3 på kvällen.
    Går in i vecka 17 imorgon men magen har inte förändrats någonting :(

Förstföderska.. är 19 år gammal så det kanske är därför?

bild från min blogg baramimmies.blogg.se
    besök gärna! :) 

• AlbusMinerva
    brandnewday skrev 2010-10-22 14:05:56 följande:
    Här är en bild i vecka 14+3 på kvällen.
    Går in i vecka 17 imorgon men magen har inte förändrats någonting :(

Förstföderska.. är 19 år gammal så det kanske är därför?

bild från min blogg baramimmies.blogg.se
    besök gärna! :) 

Vilken jättefin o lagom mage!! Precis så jag skulle vilja ha
  • brandnewday
    AlbusMinerva skrev 2010-10-22 14:11:24 följande:
    Vilken jättefin o lagom mage!! Precis så jag skulle vilja ha
    Den är INTE så stor i verkligheten haha!
    Jag kan fortfarande ha jeans liksom. 
  • AlbusMinerva
    brandnewday skrev 2010-10-22 15:04:56 följande:
    Den är INTE så stor i verkligheten haha!
    Jag kan fortfarande ha jeans liksom. 
    Tycker den ser alldeles underbar ut jag! 
    Gott att kunna ha sina kläder ju
  • jennyc
    Jempa10 skrev 2010-10-21 19:51:50 följande:
    Nu hittade jag ju din bild! Ja, då ser ju faktiskt större ut än mig så då kanske jag klarar mig ett tag till.... får skaffa fler stora tröjor... Skrattande Tack för stöttningen!
    vilken vecka är du i nu? Imorrn har jag gått 14 fulla veckor...känns helt overkligt och mina tre veckor ska jag allt klara ;) vi får se vem som blir avslöjad först då :D
  • MissLis
    Nessima skrev 2010-10-21 23:46:48 följande:

Vecka 17 :) Det känns som att min mage ser ut att sitta lägre än vad många andra magar här i bildforumet gör. Kanske bara så att jag har kortare överkropp så att allt blir lite hopmosat :P

Har även tänkt på att det är rätt skönt att jag redan har bristningar över hela kroppen sen tonåren, då kanske det inte känns så hemskt om det hamnar några på magen efter detta :) Dessutom syns det inte jättemycket att jag har bristningar över hela höfterna och ryggslutet, på bild ser jag dem enbart om jag tittar efter dem (kanske iofs för att jag inte kan släppa magen med blicken ^^)
    Tycker min mage också sitter längre/lägre ner än många andra Ska lägga in en bild senare så får du se

Dessutom har jag vackra bristningar på utsidan av låren/höfterna också. Tyckte jag fick några extra under förra graviditeten, men som du säger så har man ju liksom rent vant sig vid dem  
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.