• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • SmUrFtUsS

18+0Äntligen har svullnaden lagt sig något och magen ser mer "gravid" ut...
    Denna något dåliga bild får fungera tills mannen får tummen ur och fotar mig på riktigt :) Han har lovat...
  • Nedina

Idag har vi varit på RUL och fått se ett litet sött pyre som sprattlade och snurrade runt i min mage. Barnmorskan undersökte bebisen jättenoga och allt såg bra ut. Nytt beräknat förlossningsdatum är nu 31 mars vilket innebär att jag är i v 17+3 idag. Glad
  • Bellsam
    Nedina skrev 2010-10-25 16:08:46 följande:

Idag har vi varit på RUL och fått se ett litet sött pyre som sprattlade och snurrade runt i min mage. Barnmorskan undersökte bebisen jättenoga och allt såg bra ut. Nytt beräknat förlossningsdatum är nu 31 mars vilket innebär att jag är i v 17+3 idag. Glad
    Vad roligt! Grattis till den lille krabaten!
  • Emmelinan

Blev du framflyttad eller bakflyttad? =)

GRATTIS! SUPERSOT! Sa napet ansikte!! =)
  • Nedina
    Emmelinan skrev 2010-10-25 16:35:53 följande:
    Blev du framflyttad eller bakflyttad? =)

GRATTIS! SUPERSOT! Sa napet ansikte!! =)
    Bellsam skrev 2010-10-25 16:33:11 följande:
    Vad roligt! Grattis till den lille krabaten!
    Tack! Solig Jag blev flyttad två dagar. Hade 2 april förut och nu 31 mars.
  • Äppelkompott

Oj, vilken söt bebis. Väldigt sött ansikte. Glad
    Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Tozz82

Flera av oss som börjar få rejäla magar nu.. Dock känner jag mig än som den lilla heffamamman... Till o me folk som e nästan en månad tidigare än mig i bf som frågat om jag verkligen bara har en..

Har fått ändra RULtiden som sagt så jag får vänta ända tills den 8 november.. kommer gå in i v.20 samma dag så känns lite lustigt att de blir så sent..

• AlbusMinerva

Det skall bli VÄLDIGT spännande o se om de flyttar vårt datum ngt..
    För jag VET när det blev till *s* Det kan röra sig om ett par dagars skillnad, inte mer..

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.