Inlägg från: SmUrFtUsS |Visa alla inlägg
  • SmUrFtUsS

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

18+0Äntligen har svullnaden lagt sig något och magen ser mer "gravid" ut...
    Denna något dåliga bild får fungera tills mannen får tummen ur och fotar mig på riktigt :) Han har lovat...
  • SmUrFtUsS

Väldigt stor och suddig bild men det är jag 22+4 =)
    Hade velat att det skulle synas att jag är brun som en pepparkaka efter mina två veckor i Karibien men det är svårt med ljus och färger och så... 
  • SmUrFtUsS

@Cherry: Det var ett av de underbaraste linnen jag har sett. Är det nytt? Vill ha ett om det går att få tag på fortfarande

• SmUrFtUsS

Har äntligen kommit igång att boa lite hemma =) Det är ju trots allt bara 3 dagar kvar till bf men det känns ablägset att någon förlossning skall sätta igen... Känner inte mycket alls...

Vi kör på både spjälsäng och vagga då vaggan var en ärvd present i helgen. Men det blir nog nattsömn och "egen"sömn i spjälsängen och sen övevakad sömn i typ vardagsrummet i vaggan...
  • SmUrFtUsS
    Amariea skrev 2011-03-23 17:04:03 följande:
    Vad fint med vit säng och svart spjälsängsskydd. Ovanlig kombo. Glad
    Tack! Såg det i en bebisbutik men var lite osäker ändå men tyckte att det blev väldigt bra i slutändan =)
  • SmUrFtUsS

Tack för alla komplimanger om vår prins. Jag själv kan knappt sluta titta på honom. Längtar efter att komma hem så min man kan ta massa bilder på honom. Kan man ju även här på BB men det är ju mysigare hemma...

• SmUrFtUsS

Efter att vi haft lite gnälliga kvällar i säkert 3 veckors tid så somnade älsklingen så här efter kvällsmålet! Ser underbart ut!
  • SmUrFtUsS

Texx82: Älskar också Lundmyr men de är ju så dyra. Inväntar att Ludde skall bli något äldre och på så sätt ha kläder en längre period. Då skall jag köpa Lundmyr Din lilla prins är ju urgullig!!!

• SmUrFtUsS

Detta kort tog vi igår och framkallade som present till Ludvigs mormor och gammelmormor på morsdag =)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.