• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Längtan efter liten

Tycker inte den växer så mycket nu som innan... kan tom tycka att den är mindre?
    är det onormalt?

Längtan efter liten är stor
  • Tozz82
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:07:07 följande:
    Tycker inte den växer så mycket nu som innan... kan tom tycka att den är mindre?
    är det onormalt?
    ja dom säger ju att det helt beror på hur bebis växer, vad man äter och hur ofta och om man är ute och går mycket.. min är ju stor rakt över så dom har börjat leta efter "tvillingen" bara för skojs skull.. känner dock bebis nästan varje dag nu.. idag fick min navel sig en turn när den bestämde sig för o flytta runt lite.. bm tyckte det va tidigt att den redan va där uppe men när hon kände själv så va den precis under..
  • Längtan efter liten
    Tozz82 skrev 2010-10-21 10:15:30 följande:
    ja dom säger ju att det helt beror på hur bebis växer, vad man äter och hur ofta och om man är ute och går mycket.. min är ju stor rakt över så dom har börjat leta efter "tvillingen" bara för skojs skull.. känner dock bebis nästan varje dag nu.. idag fick min navel sig en turn när den bestämde sig för o flytta runt lite.. bm tyckte det va tidigt att den redan va där uppe men när hon kände själv så va den precis under..
    känne ju inte ett skit :( kanske inte lever längre?
    har iof moderkakan i framvägg men ändå :(
    skulle inte förvåna mig att det skiter sig nu också som alla andra gånger...
  • AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:23:50 följande:
    känne ju inte ett skit :( kanske inte lever längre?
    har iof moderkakan i framvägg men ändå :(
    skulle inte förvåna mig att det skiter sig nu också som alla andra gånger...
    Försök tänk positivt! Du skadar bara dig själv annars.. Och riskerar att stressa upp barnet Obestämd
    Men jag förstår dig..
    Har själv precis pratat med BM som låter mig komma ner i eftermiddag.. men det var motvilligt.. *s*
  • Längtan efter liten
    AlbusMinerva skrev 2010-10-21 10:38:16 följande:
    Försök tänk positivt! Du skadar bara dig själv annars.. Och riskerar att stressa upp barnet Obestämd
    Men jag förstår dig..
    Har själv precis pratat med BM som låter mig komma ner i eftermiddag.. men det var motvilligt.. *s*
    usch nu gråter jag nästan.. jag vet att jag bara skadar mig själv... :(
  • princess77

Usch tjejer,oroa er inte i onödan...jag vet hur ni känner.Vi har kämpat i över 5 år för det här miraklet och jag livrädd att något skall gå galet......

Vi har kommit så långt nu så chansen att något skall gå fel är ganska lïten,bara positiva tankar från och med nu....OK

Vårat nu mantra bli nu,längtar efter underbara lilla bebis och ser fram emot april när vi äntligen får träffas

Postiv tänkande nu

• lyckligmamma87
    Tozz82 skrev 2010-10-20 19:13:34 följande:
    Jag hade absolut inte klagat på o få den senare.. ryggen har redan börjat ta stryk..
    O foglossningen är ett rent helvete.
    Men man glömmer genast bort det varje gång man känner rörelserna inne i magen :)
    mmm kan förstå det.......
  • ewaulrica
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:07:07 följande:
    är det onormalt?
    Kanske är det för att hormonnivåerna har stabiliserats nu, och du inte binder lika mycket vätska i kroppen, tex?
  • AlbusMinerva
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:44:02 följande:
    usch nu gråter jag nästan.. jag vet att jag bara skadar mig själv... :(
    Förlåt! Det var inte min mening att göra dig upprörd o ledsen! *krama*
  • Bellsam

Själv så känner jag bebisen ibland och ibland inte, det är olika från dag till dag. Beror nog på hur bebisen ligger och hur aktiv den är just i det skedet. Kanske den rör sig en del när du är uppe och rör sig och nu är bebisarna så små att man inte känner likamycket då.
    Blöder man inte så är det oftast ingen fara. Vi har gått ganska så långt i graviditeten nu så det är otroligt sällsynt att något händer.
    Min son var lite "halvaktiv" i magen i början med. Han är världens lugnaste kille nu så att jag hoppas på att varför den här bebisen också kanske är lugn är för att han senare kommer bli lugn när han kommer utanför magen Glad
    Tänk positivt och försök att inte oroa dig. Fram tills UL så kan du väll istället tänka på hur otroligt det är att vi faktiskt har små bebisar i våra magar! Tänk på förlossningen och allt du ser fram emot. Hoppas att din oro lägger sig lite så småningom {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.