• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • cherry

oj vilken mage QT :) läckert!! Jag är oxå i v 14 men det syns inte ett smack, lika platt som v 0 ;) lite uppsvullen om kvällarna bara.

• Pluppe E

Det händer verkligen massor på en vecka!

Är i v.16, här kommer bilder :)

• Quiet thoughts
    cherry skrev 2010-10-20 12:46:16 följande:
    oj vilken mage QT :) läckert!! Jag är oxå i v 14 men det syns inte ett smack, lika platt som v 0 ;) lite uppsvullen om kvällarna bara.
    Tack
    Ja men den här farten lär jag va megfet i v40. Med sonen var jag superstor typ.
    Nå förvisso med Lova, ettan med.
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • Nessima
    Pluppe E skrev 2010-10-20 12:54:15 följande:
    Det händer verkligen massor på en vecka!

Är i v.16, här kommer bilder :)

Vilken söt mage du har! Ser ut att sitta ganska högt
  • Tozz82

Halva v 17 har nu passerat och man börjar se var bebisen rör sig mest bara av o titta på magen. Sparkarna har redan blivit rejäla och känns vill jag lova..
    Heffaklumpen anländer med en bild oxå..
    Håller verkligen med dig Quiet Thoughts..
    Fortsätter det såhär så kommer jag verkligen se ut som en boll när de väl e dags..
    Det är ju trots allt 10 år mellan graviditeterna för mig så trodde verkligen inte jag skulle svälla såhär :S
  • lyckligmamma87

asg min sambo sa att ja inte har någon magen  jämfört med er hihhihihi fast ja tycker att ni har mega söta o snygga magar fast ja kan få den dära i v 39 tycker ja ler.......ja vill ha en sån mage som du har texx82 fast mer mot slutet för du har sjukt snygg magen

• Tozz82
    lyckligmamma87 skrev 2010-10-20 18:55:12 följande:
    asg min sambo sa att ja inte har någon magen  jämfört med er hihhihihi fast ja tycker att ni har mega söta o snygga magar fast ja kan få den dära i v 39 tycker ja ler.......ja vill ha en sån mage som du har texx82 fast mer mot slutet för du har sjukt snygg magen
    Jag hade absolut inte klagat på o få den senare.. ryggen har redan börjat ta stryk..
    O foglossningen är ett rent helvete.
    Men man glömmer genast bort det varje gång man känner rörelserna inne i magen :)
  • princess77

Woho,nu börjar alla se gravida ut Härligt!!Vilka fina magar vi alla kommer ha lagom till jul!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.