• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jodi skrev 2010-10-10 21:11:20 följande:
    Shit vilka magar ni har redan i vecka 12!  Är själv på 11+4 och det syns knappt alls! Är det första barnet för er?
    jag är i v 11+4 i dag och min mage är lika platt som innan i princip, men var på UL i morse och nog gömmer det sig en bebis som är precis så stor den ska va därinne ändå :) och då är det ändå andra barnet för mig.
  • cherry

vilka fiiiiina små bebbar ni har (och magar) allihopa, så kul att se!!!!!!!!!!! :)

• cherry

angeliitaa: så hemskt, stor kram till er

• cherry

Ska se om jag äntligen kan få in en bild här. Bebis i profil på KUB 12+6 , ligger och chillar med handen på pannan :) Helt galet att de ser ut som små minimänniskor fast de bara är ca 6 cm :) mitt lilla påskägg!
  • cherry

oj vilken mage QT :) läckert!! Jag är oxå i v 14 men det syns inte ett smack, lika platt som v 0 ;) lite uppsvullen om kvällarna bara.

• cherry

Vilka magar ni har!! hur såg de ut från början? Skulle vara kul med föra och efter bild så man kan jämföra :)

Min mage ser ut som vanligt, här en dagsfärsk i v 14. Om jag inte hade varit på KUB förra veckan och sett en lagom stor bebis för tiden så skulle jag knappt tro att nån är där inne, förstår inte var den gömt sig :)

magen var mkt större för några veckor sedan när den var svullen (av tarmar?) men nu har den återgått  till sin vanliga storlek ungefär.
  • cherry

spännande med så många olika och fina magar
    ser verkligen ut som en liten kille Sofy, kul!!

• cherry

Äntligen kan man se bilder via iphonen!!! Så fina magar o bebisar!!!!!!!!!!!!!

• cherry

Emmelinan har du 12 v till rul???? I vilken v gör du det??

• cherry

så fina beeebisar. här börjar äntligen magen växa till sig lite iallafall :)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.