• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Lite inköp till lillen ♥ Hittade så fina lakan till vagnen som blev riktigt fina till allt det vita! Nu letar jag bara efter nån söt liten mobil (alt en hel radda ni vet) som man hänger högst upp i sufletten, några tips????????

Mobil som hänger över spjälsängen och mjuk speldosa som hänger i ena hörnet.

2 st tavlor, Tjuv & Polis

Och ett par nallar. Den vita stooooora hittade jag på Coop för billig peng. Den ljusblå köpte vi på Harrods i julas ♥ Filtar har jag snart hur många som helst, här en med mopsar från Me & I, en blå/vit randig från Polarn o pyret och en grå med vita moln (tror jag ska köpa dessa molnlakan till spjälsängen oxå)

Nu får vi verkligen hoppas det ÄR en kille därinne som de sa på RUL har inte vågat fråga på de andra UL:en jag gjort, har liksom inte känts som prioritet...
  • cherry
    Amariea skrev 2011-02-10 19:27:21 följande:
    Cherry, jättefina saker! Jag tycker inte att något var så speciellt pojkigt men jag blandar ju färger hej vilt i vårt barnrum. Glad
    nej det är väl mest att det blivit ganska mkt blått... men å andra sidan var min dotters favoritfärg BLÅ när hon var 1-2 år så detta funkar ju säkert likabra om det blir en tjej
  • cherry
    ewaulrica skrev 2011-02-10 20:07:14 följande:
    Cherry: åh, vilken fin mobil! Vart är den köpt, skulle gärna vilja ha en likadan över bebbens säng :)
    den är från märket Jabadabado, finns lite var stans att klicka hem!!
  • cherry

Dålig iphonebild men ville bara dela med mig av lite fredagsmyyyyys som påbörjas i soffan framför Lets Dance nu :) smörgåstårta för 4-5 personer, bara till MIG :) och en iskall cola. man gör så gott man kan ;)

• cherry

Haha det VAR precis så gott mmmmm. Men shit vad mätt man blir nuförtiden, särskilt när nån vaknade till av all colan och började köra boxningspass mot magsäcken, urk!!!

• cherry

hahaha "det är såååååå 2010 att se sina fötter" hahaha :) hur kul som helst!

• cherry

Blir galen på iPhone appen, nån som vet hur man gör för att kunna se bilder igen??????

• cherry
    Emmelinan skrev 2011-02-16 14:49:18 följande:
    Håller med ang i-phone appen! Dock kan jag se bilder ibland... Så som Cherrys underbara "macka" förra helgen!!
    det är kanske för att den var tagen med iphonen.. :) galet dålig app iallafall, grrr!!!!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.