• cherry

Sebastian som faktiskt älskar att ligga på mage!! är helt förundrade, för storasyster Olivia VÄGRADE att ligga på maga och gallskrek så fort man la henne så..
  • cherry

vad mkt godbitar!!! så himla söta allihopa :) och så coolt med dessa poser man känner igen här och var :)

♥♥♥ Finaste syskonen. Måste vara kul att ha ett syskon. Eller? Själv är jag ensambarn så jag har ingen aning...

Här hemma är det idel syskonkärlek! storasyster har varit så himla gullig från dag ett och sebastian älskar att kika på henne. skrattar med hela ansiktet och skiner upp när hon är i farten :) ♥

• cherry

Måste köpa badbakja till sebbe snart.. han börjar växa ur storasyster olivias dock-badkar :)  Han är dock väldigt söt bland allt rosa och glitter

• cherry
    Gissa om de gillar varandra de här två

Sebbe med storasyster olivia. gissa om de gillar varandra de där två!!! ?  :) ♥♥♥
    "åh vad roooooligt vi har lillebror och jag" - utbrast Olivia efter pusskalaset. Vänta du bara tänkte jag ;) Det blir nog ännu roligare när han är större.. men kanske inte lika roligt när han pajar leksaker och förstör ska bli så kul att se dem växa upp tillsammans!! tänk att jag ett tag var så säker på att vi bara skulle ha ett barn, vilken tur att jag ändrade mig! Älskade ungar!! !♥♥♥
  • cherry
    Emmelinan skrev 2011-07-06 14:47:37 följande:
    Varför kan jag se alla bilder utom cherrys??
    jag ser den via datorn medn såg den inte via iphonen, skumt??!!!
  • cherry

nyvakna killar :) pappa och son gillar att sova lääänge, knallar upp framåt lunch mest varenda dag ;) hoppas det håller i sig (för sebbes del) :)
  • cherry
    ASL skrev 2011-07-21 11:25:45 följande:
    Åh vad härligt det är att kika in här och se alla små sötingar!!

Cherry: Den där tårtan ska jag absolut testa! Ser ju så läcker ut. Har för övrigt fastnat på din blogg. Underbar
    Tack, vad kul :) och tårtan är to die for!!!!!!
  • cherry

Ni med syskon till era bebbar, är de lika?? Jag tycker inte mina är så lika men sen när jag kikar på Olivia när hon var lika liten som sebbe så är de ändå ganska lika :)

bebis2

bebi2

• cherry
    AlbusMinerva skrev 2011-08-16 19:27:36 följande:
    Vilka underbara pussbilde Cherry!!

Tröjan är köpt på ullared i våras..
    Tack!!! och vilka fina bilder på din fina familj. tycker  er lille guldklimp är så lik sebbe på vissa bilder :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.