• cherry
    johannalo skrev 2011-03-04 15:19:08 följande:
    OMG vad du är vackert gravid:)
    Tack ♥ Känner mig allt annat än det men man blir så glad av den här tråden där alla är så goa :)
    Emmelinan skrev 2011-03-04 15:08:10 följande:
    Ja, det tycker jag du ska gora!! Sjalv har jag fatt bekraftat 3 ganger nu (4 om man raknar med RUL:et dar hon gav mig 75%s svar), sa jag kanner mig GANSKA overtygad vid det har laget! Och tanker inte fraga mer. Men ar det nagot jag vill se tanker jag absolut fraga! Jag blir sa ivrig dar inne att tanken pa att INTE fraga har jag inte ens agnat en tanke!

Det ar kanske battre att du far bekraftat att det ar en flicka OM det nu skulle vara det, innan hon fods annars ar nog risken storre for skramselhicka! att det inte tittar ut en pojke?

Vart hittar du alla dina fina klader??
    Ja likabra att veta det nu isåfall, men har tänkt som så att om de såg en snopp på RUL borde den inte försvunnit.. men man vet ju aldrig :) ska fårga på torsdag!!!

tights och kofta är från H&M, linnet Odd Molly.  Tack!
  • cherry

Känns som magen blivit lite mer droppformad, lite enklare att andas!! men det kanske bara är nåt tillfälligt, vet inte hur bebisen ligger men ska fråga bm strax när jag ska dit :)

32+6 i dag, v 34 i morn weeeee!
  • cherry
    mammaSöt skrev 2011-03-08 08:27:53 följande:
    Herregud vad du är vacker!!!!

Är så imponerad över att du alltid är så fin. Sminkad och ordninggjord. Du måste ha en väldigt lycklig man där hemma :) Önskar så jag had elite mer av din energi för att vara "ordninggjord" 
    haha skenet bedrar, det är bara vid de få tillfällen jag sminkat mig jag tar kort. Går ju sjukskriven och såsar runt i mjukiskläder, otvättat hår, osminkad etc varenda dag. I bland när jag ska till BM eller sjukhuset hoppar jag ur mjukisbyxorna och fixar till mig lite, men det är inte alltid det heller

men tack för komplimangen ♥
  • cherry

Har äntligen fått tummen ur och boat lite i lillemans garderob och pyntat skötbordet lite. Så svårt att veta vad man behöver ha där? Råkade köpa ett gigantiskt skötbord med flera hyllplan, ser lite tomt ut :) men det kanske fylls på allt eftersom..

lb1

Skötbord på plats i badrummet på övervåningen!

• cherry

hej hej en liten fredagshälsning från mig och SEBASTIAN ♥ Lille skrutten som var riktigt mörkhårig när han föddes blir allt blondare och blondare :) 

Fler bilder finns i bloggen!

www.matplatsen.org

seb4
    2 KILO KÄRLEK!!!! ♥ ♥ ♥ ( 3 dygn gammal)

• cherry

Tack vad rara ni är ja man vill nästan äta upp honom, lilla plutten!! Kan inte se mig mätt!!

• cherry
    sakurasaj skrev 2011-03-28 20:37:07 följande:
    Tack snälla ni! :)Nu har vi fått komma hem, men med hemsjukvård. I praktiken innebär det att vi sondmatar hemma och har telefonkontakt med Neo, samt att vi åker och väger honom två gånger i veckan. Väldigt skönt att få vara hemma! Neonatalavdelningen är så klart jättebra men det tär på en att vara "instängd".
    Emmelinan skrev 2011-03-28 19:30:48 följande:
    Gullegris!!! Baby

Varfor har han ror i nasan om jag far fraga?
    Han sondmatas till viss del, så det är sondslangen som sitter i näsan och går ner i magsäcken. Eftersom han är prematur så har han lite svårt att orka äta så mycket som han behöver. Längtar efter att han ska slippa den men det är bra att han kan ha den.
    Grattis till hemgång med sötsmurfen!!!!!

Här är vi fortf kvar på neo, lille sabastian fyller 1 vecka i dag (men är 36+0). Vi tragglar på med sond vi med men hoppas innerligt han slipper den snart, det är ju så meckigt!! Gick hem med sond på storasyster Olivia men skulle verkligen önska vi slapp det nu, men om det drar ut på tiden väljer vi nog att gå hem med sond vi med, så man får komma HEM nångång!!!!

Hur mkt sondar ni nu???
  • cherry
    SmUrFtUsS skrev 2011-03-29 17:24:37 följande:
    Här är en bild på vår son som föddes i söndagskväll... Hej hej världen

Åhhhhhhhhhhh så söt!!!!!!! stort grattis!!!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.