• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Inget namn bestämt här, tycker det är sååååå svårt med killnamn!!!

Verkar förövrigt inte kunna se bilderna här i iphonen längre, nån mer med det problemet???

• cherry

v 27, dagens magbild fick bli en påklädd sådan. :)

• cherry

Haha ja den kikar visst fram lite bara får ta en bättre bild senare, svårt med kläder på tycker jag.

• cherry

wow vad alla magar växer så det knakar!! sååå fina och alla mammor med :) ♥♥♥♥

Fick hem min skötväska i går, jättenöjd!! ingen lös skötdyna med dock så nu jagar jag en enkel sån (svart eller brun) nån som vet var man kan köpa det??

Vi har svarta badrumsmöbler i badrummet på övervåningen så jag funderar på att beställa detta svarta skötbord (finsn även vitt):

103716_1.jpg
    och denna skötbädd till:

107910_1.jpg

• cherry
    ewaulrica skrev 2011-01-24 12:45:00 följande:
    Fick hem min skötväska i går, jättenöjd!! ingen lös skötdyna med dock så nu jagar jag en enkel sån (svart eller brun) nån som vet var man kan köpa det??

Måste bara få fråga dig Cherry: är det där en skötväska? Alltså finns det märket att köpa som skötväska? en sån skulle jag kunna tänka mig också då! :)
    japp det är en skötväska, Lousi vouiton diaper bag heter den, fack för allt möjligt och vällingflaskhållare på båda sidor.. denna var dock en kopia ju ;) , i den äkta tror jag det ingår en skötbädd i oxå.
  • cherry
    cherry skrev 2011-01-24 13:53:39 följande:
    japp det är en skötväska, Lousi vouiton diaper bag heter den, fack för allt möjligt och vällingflaskhållare på båda sidor.. denna var dock en kopia ju ;) , i den äkta tror jag det ingår en skötbädd i oxå.
    Louis Vuiton. riktigt så oäkta är den inte så de stavar Lousi  ;)
  • cherry

.. och två T. suck kan inte stava i dag :)

• cherry
    ewaulrica skrev 2011-01-24 14:29:46 följande:
    har kollat runt lite... :( blir knäpp, söker man på louis vuitton så kommer ju bara äkta upp.. nåt tips på vad man kan söka på? (eller du kanske har beställt den nån annanstans ifrån?) :)
    jag har beställt min från www.beubag.com gick på ca 2000 kr med frakten (en äkta kostar ca 12 000 kr tror jag). De har känt rykte om att göra fina kopior där, den känns verkligen som bra kvalité och superfint gjord.

sök annars på " louis vuitton diaper bag replica " för att hitta kopior..
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.