• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Jempa10
    MichaelaRehn skrev 2010-10-21 22:07:17 följande:

Magen i vecka 14. Glad
    Härligt med mage.... ;)
  • Längtan efter liten

mysig mage :D

Längtan efter liten är stor
  • Äppelkompott

Tack! Det är så mysigt att den syns nu även då jag har kläder på mig. 

Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Nessima

Vecka 17 :) Det känns som att min mage ser ut att sitta lägre än vad många andra magar här i bildforumet gör. Kanske bara så att jag har kortare överkropp så att allt blir lite hopmosat :P

Har även tänkt på att det är rätt skönt att jag redan har bristningar över hela kroppen sen tonåren, då kanske det inte känns så hemskt om det hamnar några på magen efter detta :) Dessutom syns det inte jättemycket att jag har bristningar över hela höfterna och ryggslutet, på bild ser jag dem enbart om jag tittar efter dem (kanske iofs för att jag inte kan släppa magen med blicken ^^)
  • Emmelinan

Forsokte klamma at min kimono lite sa man ser battre, men det ar anda ratt morkt. Naja... Imorse 14+6. =)
  • Emmelinan

Jattefin mage, Nessima och alla andra! =)

Min basta kompis som fick barn sommaren 2009 sager att hon ar stolt over sina bristningar (som uppstod for att tva bm fick trycka pa magen med sadan kraft under forlossningen), det ar ett tecken pa att hon burit pa sin son och hon ser inte det som nagot hon onskar inte fanns, om man sager sa... =)

• Little Star

jag ska ha i januari å de flesta här inne har större magar än mig som e i vecka 27 nu..:)

• MissLis
    Little Star skrev 2010-10-22 00:05:07 följande:
    jag ska ha i januari å de flesta här inne har större magar än mig som e i vecka 27 nu..:)
    Visst är de fina?!
    Alla är vi olika och allt beror på hur ens kropp är uppbyggd (livmoder), om man tidigare varit gravid osv.
  • cherry

Vilka magar ni har!! hur såg de ut från början? Skulle vara kul med föra och efter bild så man kan jämföra :)

Min mage ser ut som vanligt, här en dagsfärsk i v 14. Om jag inte hade varit på KUB förra veckan och sett en lagom stor bebis för tiden så skulle jag knappt tro att nån är där inne, förstår inte var den gömt sig :)

magen var mkt större för några veckor sedan när den var svullen (av tarmar?) men nu har den återgått  till sin vanliga storlek ungefär.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.