Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Nedina, jag såg direkt alla  detaljerna! :) Ser ut som bäbisen tittar rakt på er och leker "titt ut" bakom armarna! Haha! Vilken vecka är du i här?

Pluppe, vilken vecka är du i?

Det ser ju verkligen ut som små bebisar!!! Underbart!!! {#emotions_dlg.flower}

• Emmelinan
    Pluppe E skrev 2010-09-14 20:01:36 följande:
    Jag är i v 9 + 3 :)

Blev väldigt chockad över att man såg allt så tydligt! Och vi alla fick ett gott skratt inne i undersökningsrummet när vi såg att bäsen stod på huvudet. Han/Hon dansade dessutom loss ordentligt där inne. Helt otroligt!
    Wow! Vad skoj! =) Enligt VUL är jag nu 9+4 så då borde det ju vara samma utveckling hos mig! Ooo, så skoj! =)
  • Emmelinan
    Pluppe E skrev 2010-09-15 18:58:08 följande:
    Jaha okej där ser man :) Har du sätt den lilla än då? Ja, det är riktigt häftigt!!
    Jag var på VUL i 7+2 som de räknade ut där och då och då såg man inte alls lika tydligt som ni gjorde, men man kan ändå ana huvud, kropp och t.o.m ben. =)
  • Emmelinan
    Pluppe E skrev 2010-09-15 18:58:08 följande:
    Jaha okej där ser man :) Har du sätt den lilla än då? Ja, det är riktigt häftigt!!

Jag såg den lilla i vecka 8, då var det inte så tydligt, men man kunde ju ana huvud, kropp och tom ben, men det var mer "blurrigt" så att säga. Nu borde det ju vara mer detaljer, utvecklingen går ju trots allt fort! =)

Jag ska göra KUB den 28e så då blir det "riktigt" UL, då är jag i vecka 12. Ska bli spännande. =)

• Emmelinan
    Pluppe E skrev 2010-09-17 20:57:49 följande:
    Ja precis :) Det går hur fort som helst helt otroligt!

Jaha okej, vi ska med göra det fast den 7 oktober, såg det hela faktiskt som ett extra ultraljud haha. Så jag hoppas inte på att få något chockbesked!
    Jag oxå! =) Vill så gärna se den lille att jag håller på att explodera av nyfikenhet! Dock har jag blivit mer och mer nojig över själva testet på sista tiden... Jag är inte helt haj på det här med nummer och vad det egentligen innebär...
  • Emmelinan
    Längtan efter liten skrev 2010-09-22 10:53:44 följande:
    sicken härligt bild, denna kan väl inte vara ett vul va? utan ett vanligt ul?
    Ser man alltså tydligare detaljer och så via UL än via VUL?
  • Emmelinan
    Längtan efter liten skrev 2010-09-22 12:40:10 följande:
    jag vet inte.. men det beror ju iof på hur mycket läkaren zoomar in.. men det verkar så... sen beror det självklart på hur långt gången man är... och hur mycket hull man har har jag också fattat det som.
    innan vecka 12 ser man bäst med vul.
    ok. =) Och hull, skulle det försvåra eller förenkla? (dum fråga kanske, men jag vet inte..)
  • Emmelinan
    sofy skrev 2010-10-02 21:09:15 följande:
    Lilla bebis i 10+0 :)

Som jag tittade utan att fatta! :) Men NUU, nu ser jag ju jattetydligt! =) Gulle!
  • Emmelinan

Alskar den har traden, man mar sa bra!! =) Sjalv har jag dock inte vagat lagga ut nagra bilder an... Cool

• Emmelinan

Ok, jag vagar val lagga ut en bild jag oxa da (kunde inte bestamma mig for om jag ville dela med mig av nagot sa personligt pa en sa offentlig plats, men vi "kanner" val varandra har inne tillrackligt val nu. Cool)

Babylove for 15 dagar sedan. =) Skoterskan skrev ut bilderna at oss. Nar doktorn sen kom in och skulle gora matningarna fick han upp mycket klarare bilder, vagade dock inte fraga om fler utskrifter, men det angrar jag nu eftersom man sag allt sa mycket tydligare pa hans bilder (ju fler bilder att sukta over, desto battre!). Lill*n sog pa tummen ena sekunden for att sedan stracka ut hela handen och visa oss sina fina fem fingrar, osv. =)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.