Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Gillar att fa se era baby-fynd! Fa lite ideer och sa! Jag har gjort fardigt min babyfilt nu och blev valdigt nojd faktiskt, sa tankte jag skulle dela med mig!!
Gillar att fa se era baby-fynd! Fa lite ideer och sa! Jag har gjort fardigt min babyfilt nu och blev valdigt nojd faktiskt, sa tankte jag skulle dela med mig!!
Tack!!
Tack snalla!
Det ar aldrig forsent. Jag borjade virka forst for 1.5 ar sedan! Da hade jag stickat i unjefar ett ar innan dess. Men nu foredrar jag virkning! Det ar jattekul och helt klart vart att testa om ni inte provat! :) (finns massor med gratis monster pa internet! Sen ar det latt att improvisera oxa som jag gjorde med filten! )
Onskar att jag hade en symaskin sa jag kunde sy oxa! Men det har jag inte...
Pluppe: sa gulligt ni gjort det! Dar vill man ju ga och lagga sig!
Lapptacket var jattefint, passar ju perfa!
(Vad ar det for vagn?)
Fina grejer MimmiL! Jag gillar framfor allt den randiga med mumin! Ar den alltsa fran Ullared? *forsoker hitta nagon att skicka dit*
Har kommer lite av de klader jag snoffsat in min nasa i medan jag langtat/langtar... (bildkvaliteten ar usel pga att de ar tagna med iphone och det ar daligt ljus...)
Den har ligger framme hela tiden for den gor mig sa lycklig! Ni har sakert sett det redan, lila set (aven om det ser svart ut pa bilden...) fran H&M. Detta ska med till BB -- det har jag redan bestamt!
V. 24 (23+0) Jag har inte vuxit pa bredden (alltsa framifran) men magen stracker sig verkligen over hela magen, uppifran och ner!