Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

sofy skrev 2010-10-13 17:50:29 följande:
    Söt! :)

Haha ja här visar vi ju magar, snackar flytningar, kräks o andra åkommor så ;)
    Tack! =) (ar nog den bild jag tittat mest pa nagonsin! -- Om den lille bara VISSTE hur uttittad h*n ar! Haha!)

Ja, jag tankte oxa det... Flört
  • Emmelinan

Tack evaulrica och Michaela! =) {#emotions_dlg.flower}

Ja, visst ar det fantastiskt! Jag ALSKAR som sagt den har traden!... Sitter och glor pa alla dessa ultraljud och magbilder for jamnan, bara for att man blir sa lycklig! =)

• Emmelinan
    Angeliitaa skrev 2010-10-18 21:11:57 följande:
    Vecka 14 idag och första ultraljudet gick inte enligt förväntan.
    Bebisen var död men har inte velat lämna min kropp.

R.I.P min lilla ängel.

Var glada och tacksamma för era friska små mirakel.
    Tyvärr fick inte mitt leva länge Gråter
    Sa ledsen for din skull! Rynkar på näsan

Sa de nar bebisen hade dott?

*kramar*
  • Emmelinan
    AlbusMinerva skrev 2010-10-21 15:42:44 följande:
    Nu har jag iaf varit hos BM.. Hon hittade hjärtljudet med en gång Skrattande
    150 - 156 fina slag i minuten! Känns sååå skönt!
    Sa skont!! =)

Har ar det total nedrakning som galler for nasta UL pa Tisdag. =) Kommer da vara 15+4 enligt de rakningar som galler idag. Vet inte hur det funkar med RUL har i USA, ska fraga det nar jag ar dar. Ska ta och skriva en lista med alla fragor den har gangen, har inte trott att jag behovt det innan, men nar jag val ar dar blir jag sa tagen av bebisen att allt annat trillar ur huvudet. =)
  • Emmelinan

Forsokte klamma at min kimono lite sa man ser battre, men det ar anda ratt morkt. Naja... Imorse 14+6. =)
  • Emmelinan

Jattefin mage, Nessima och alla andra! =)

Min basta kompis som fick barn sommaren 2009 sager att hon ar stolt over sina bristningar (som uppstod for att tva bm fick trycka pa magen med sadan kraft under forlossningen), det ar ett tecken pa att hon burit pa sin son och hon ser inte det som nagot hon onskar inte fanns, om man sager sa... =)

• Emmelinan
    Nedina skrev 2010-10-25 16:08:46 följande:

Idag har vi varit på RUL och fått se ett litet sött pyre som sprattlade och snurrade runt i min mage. Barnmorskan undersökte bebisen jättenoga och allt såg bra ut. Nytt beräknat förlossningsdatum är nu 31 mars vilket innebär att jag är i v 17+3 idag. Glad
    Blev du framflyttad eller bakflyttad? =)

GRATTIS! SUPERSOT! Sa napet ansikte!! =)
  • Emmelinan
    ASL skrev 2010-10-25 21:30:10 följande:
    Hoho! Jag har missat bildtråden Förvånad Så många söta magar!!
    Måste genast dela med mig av min dagsfärska RUL bild:

Min plutt Hjärta

BF 10/4
    HIhi, sa sot! Ser ut som h*n ligger i en vante! =)
  • Emmelinan

sofy -- ja, det var ju ingen tvekan dar inte! ;o) Hihi, om jag inte minns fel onskade du att det var en pojke oxa? =)

Grattis!!!

• Emmelinan

Sofy: Vilken vecka ar du i dar du ser konet sa tydligt?

VART AR ALLA RUL-BILDER!?! jag vill ju seeeeeee!!! =)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.