Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

SofieMarcus skrev 2010-11-18 12:59:50 följande:

Va på RUL i tisdags men har inte fått tummarna loss att lägga in bilder. Det är en liten gosse vi väntar Hjärta 
    Han mådde prima fisk och allting såg fint ut. Han växer så de knakar och han va en sprallig liten snutt som knappt ville ligga stilla. BM lyckades dock efter ca 1½ timme att ta alla måtten :)
    Vi är överlyckliga! 
    Grattis!!! Vilken sotnos!!!
  • Emmelinan
    Nessima skrev 2010-11-18 20:32:50 följande:

Bebisen för lite mer än två veckor sedan. Tydligen är det skönt att ligga på nacken med benen i vädret.

Hahaha! Gulle-gull! Jag tyckte det var SA haftigt att se ryggraden nar vi var pa RUL oxa!! Supergullig!!!
  • Emmelinan
    danosani skrev 2010-11-20 18:24:22 följande:
    Vi fick veta, till vår stora förvåning, men hon var inte jättesäker så vi ska på köns-UL i december.
    Vad sa hon att det var da??
  • Emmelinan
    danosani skrev 2010-11-21 08:36:27 följande:
    Ett gossebarn Surprise! Haha
    Grattis!!! Jag tycker personligen att det ar helt UNDERBART att "veta"!!!
  • Emmelinan
    AlbusMinerva skrev 2010-11-21 22:33:26 följande:
    Det är bra med bilder som är tagna precis innan man tagit dem Tungan ute
    Hahahahahaha! Jag sag oxa det och satt och tankte pa annat medan jag laste sa jag laste om tre ganger och fattade nada... sen skulle jag kommentera nagot i stil med dig... ;o) Men du var roligare! Hahahahhaha! (det har med att man blir emotional nar man blir gravid gar at bada hallen, skrattar hogt och vilt har i min ensamhet! )
  • Emmelinan

Min kolllega gjorde det på mig innan vi var på RUL och då visade det starkt pojke (alltså den for fram och tillbaka i ett streck). Hon sa då att man kan göra det igen direkt efter och då visar det vad andra barnet ska bli. Fast vi stannade vid första. När jag gick hem och gjorde det på min man fick vi samma resultat... Sen fick jag veta att vi väntar en flicka och då sa kollegan att hon kunde haft fel och blandat ihop vilket som var vilket. Men det kan ändå stämma eftersom jag hade en abort för flera år sedan (med samma kille som jag nu är gift med) -- och det kan ju ha varit en pojke (har alltid tänkt mig det som en pojke även om aborten gjordes VÄLDIGT tidigt)...

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.