Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jattefin filt (och aven vagn)!!!

Pippi-trojor, ska du sticka dem sjalv?

• Emmelinan

Hahaha! Du skulle sett mig här, Cherry när jag scrollade ner och fick syn på din "macka". Satt här och bara stirrade på den i 20 sekunder!! oh my så gott!!!!!!!!

• Emmelinan
    Olmis skrev 2011-02-15 23:55:48 följande:
    Himla pyttesmå magar ni har allihop! Min tvillingmage är gigantisk, fruktansvärt jobbigt. Jag är avundsjuk på er.

V 29+2

Ooo, vantar du tvillingar!?! Vad skoj!! Far man fraga om det ar slumpen? Blev ni isf chockade nar ni fick veta? Vet du vad det ar dar inne? Har du nagra UL-bilder att bjuda pa?
  • Emmelinan

Håller med ang i-phone appen! Dock kan jag se bilder ibland... Så som Cherrys underbara "macka" förra helgen!!

• Emmelinan
    Tiiinaa skrev 2011-02-17 22:43:56 följande:
    Fin mage! Och vilken mysig tröja!
    Tack! Det ar egentligen en klanning i storlek small (jag ar val rent generellt storlek M), som numera agerar gravidtroja!
  • Emmelinan
    C0211 skrev 2011-02-18 15:58:12 följande:
    Når du dina tår så att du kan måla naglarna själv??
    Hahaha! Jajemen! Har malas naglarna sjalv (har alltid nagellack pa tarna sa det gar inte att undvika!). Men jag far kampa lite mer an vanligt kan man ju saga. Jag viker mig ju inte rakt ner fran staende position sa att saga....
  • Emmelinan

Har hade vi ju baby shower for mig och lillan i Sondags. Bilder kommer nar fler bilder har kommit till mig, jag tog inga sjalv (glomde kameran och hade anda inte haft tid att fota... ) Men bjuder garna pa ett smakprov av alla (det var massor, massor och ater MASSOR!!) presenter vi fick!! Har hemma har vi nu bara klad-delen av presenterna, resten star fortfarande kvar hos svarforaldrarna -- vi fick helt enkelt inte plats att ta med allt pa en gang! Förvånad

Ett poppis nattlinne har i staterna som tydligen ska underlatta blojbyten under natterna. SOT var den iaf! Och sa ett par hemmavirkade sma Mary Jane-skor!

Gosig stickad troja med dragkedja baktill. Ska enligt svarmor vara valdigt svenskt. Har aldrig sett det forut... Vad ska det vara bra for egentligen?... Sot ar den iaf!

Snuttegull! Jag gillar sana har ballong-bodiesar!

Uj uj sa sot!!!

Annu en ballong-outfit! -- Nagot av det lackraste jag har sett, faktiskt!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.