Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Wow vilken mage Cherry!!! (var sitter arret egentligen och hur stort ar det?)

JATTEFIN bild Jempa!!!

• Emmelinan

Vilka sotnosar mammaLWB och Pluppe!! {#emotions_dlg.flower}

Grattis igen!! Sa ofattbart att se bilder pa vad som gomt sig i de dar magarna man tittat pa de har 9 manaderna (nastan iaf)!

• Emmelinan
    cherry skrev 2011-04-03 17:18:15 följande:
    Emmelinan ärret sitter nån cm under troskanten och är ca 20 cm ksnske och lite format som en glad mun ser lite läbbigt ut än så kanske inte ska lägga in bild på ärret..? Men har ju ett sen tidigare och det bleknar och syns knappt efter ett tag!
    Tack for svaret Cherry! For mig far du garna lagga in bild! Men det bestammer du sjalv sa klart!

Gor det fortfarande ont?
  • Emmelinan
    Mina prinsar skrev 2011-04-05 21:25:47 följande:
    Eliyah prinsen är här nu, han kom ut på sin pappas födelsedag 4/4. 3375g 51 cm. 

GRATTIS!! Vilken gullegris!!!
  • Emmelinan
    Tiiinaa skrev 2011-03-24 17:20:32 följande:

Måste bara visa det nya tillskottet hemma hos oss. En giraff som jag virkat enligt detta mönster: ianyckelpiga.blogspot.com/2009/06/giraff-monster.html

Jag började virka med rätt tjockt garn och virknål nummer 4 helt ovetandes om att den skulle bli så stor. Haha, den är nästan 60 cm hög. Men söt blev den i alla fall. Sambon blir alltid full i skratt så fort han ser den, han säger att han ser dumsnäll ut..hehe

Min blev ungefar lika hog. Men tyckte det var fint! TACK for monster-tipset! (blev sugen pa att virka en san dar kudde oxa minsann! Det var en mysig blogg rakt igenom, helt enkelt!) Har ar min version av giraffen!

• Emmelinan
    Allaheterkarlsson skrev 2011-04-11 18:51:39 följande:
    Emmelinan - så fin den blev! Skrattande
    Blir oxå sugen att försöka.....var det svårt?
    Tack! Nej, inte alls svart! Testa! Det later ju som ett "stort projekt" nar han blir sa stor, men det beror ju pa att garnet ar av det tjockare slaget. Virkade min pa 2 kvallar. Nu star han i fonsterkarmen och tittar over skotbordet!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.