Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
oooo, jag ALSKAR att det blivit fart pa den har traden igen!!!
Vilka goooodingar!!!
oooo, jag ALSKAR att det blivit fart pa den har traden igen!!!
Vilka goooodingar!!!
Jag tycker det ar helt fantastiskt att dessa sma som bara ar ett par manader gamla redan har sana personligheter att det lyser rakt igenom! Jag alskar att se alla bilder!
For att ha en glad prutt som ler riktigt mycket nu for tiden har jag fa smil-bilder. Hon kommer alltid av sig nar jag riktar kameran i ansiktet pa henne, och lagger istallet all fokus pa den manicken...
Har kommer en bild-serie pa Louisas leende. (som jag lyckades ta med iphonen fran sidan Pa mors dag och allt!) Ofta smyger det fram och hon blir alldeles lurig i ogonen (bild 1, fast det kanske man bara kan se om man kanner henne?) och sa smyger leendet fram och blir storre och storre till ett ljudlost skratt!
Louisa har väldigt mycket flickigt!! Hon har lite neutrala kläder oxå. Men jag diggar allt flickigt på marknaden så det blir mest det!
Sitter i bilen med iphonen så jag kan inte så några bilder (på väg till sommarstället så det får vänta några dagar). Men på tal om rött så har jag tänkt på det ett tag att oj va du är snygg i rött läppstift M stilling! De är inte alla som kan pull that off! Har en kompis som oxå är ursnygg i rött stift. Själv ser jag missplacerad ut i samhället. Haha!
ooo sa gulliga alla ar!!!
Oj oj vad hon är söt ASL!!! vilka lockar!! Och vilken fin jumpsuit!
Varför kan jag se alla bilder utom cherrys??
Nu ser jag!! UNDERBARA BILDER, cherry!! Så gosigt de har det!
Åh, så fina, Sara! Speciellt mitten-bilden!