Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

DevilsDaughter skrev 2011-03-19 21:34:05 följande:
    Med tanke på hur många pojkar och få flickor som kommit redan så borde oddsen vara störst att få flicka för oss som är kvar och inte vet könet. :)
    Jag har hort att det ar oftare att pojkar kommer tidigare an bf an vad flickor gor... men man hor sa mycket!...
  • Emmelinan
    cna skrev 2011-03-19 22:58:03 följande:
    emmelinan : kan du inte lägga ut kurvan där du fyllt i ditt sf-mått. ganska roligt att gemföra då vi båda ska få stora barn. asså om du vill
    jag har bara fatt veta mitt sf-matt tre ganger. De andra gangerna har jag bara fatt svaret "det ar stort!!' nar jag fragat... Men de gangerna kan jag anteckna... ska bara fatta hur man gor det.....
  • Emmelinan

Sopp.... Jag hade visst fragat fler ganger an jag trott... Nagonstans har ju nagon matt fel... Det forsta och det tredje ar matt av min ordinarie BM, det andra ar matt av en som jag specifikt fragade hur det kunde vara MINDRE den har gangen an sist! Men hon kunde absolut inte fa upp det till 37 cm... Det tredje mattet ar matt av ordinarie BM som alltsa fick det till samma som dryga manaden tidigare... och det sista (nu i Torsdags) ar matt av ytterligare en (tredje) BM, sa de tycks ju mata lite olika... Men oavsett vilket sa ligger ju min bebis iaf OVER den oversta kurvan (och enligt "majoriteten" av matningarna ganska sa mycket!!)

• Emmelinan
    cna skrev 2011-03-19 22:58:03 följande:
    emmelinan : kan du inte lägga ut kurvan där du fyllt i ditt sf-mått. ganska roligt att gemföra då vi båda ska få stora barn. asså om du vill
    Nu blir jag ju oxa nyfiken, kan du inte lagga ut din (eller ar den redan ute har?)?
  • Emmelinan

oooo, vilken fin giraff!!! Har sett nagot liknande tidigare UTAN tillhorande monster dar jag forsokte mig pa att gora en pa tu man hand -- gick sa dar... Men har finns ju monster och allt! TACK!!! Den ska absolut virkas har! (aven om jag latt/snabbt  blir uttrakad av bara fasta maskor fram och tillbaka...). Blev den 60 cm trots 4mm nal?... Hrm... Funderar pa det garn jag har som jag garna velat virka i... men da blir ju giraffen narmare en meter... Hur tjockt garn har du anvant? Vad ar rekommenadationerna for det garnet, vet du det?

• Emmelinan
    cherry skrev 2011-03-25 14:43:29 följande:
    hej hej en liten fredagshälsning från mig och SEBASTIAN ♥ Lille skrutten som var riktigt mörkhårig när han föddes blir allt blondare och blondare :) 

Fler bilder finns i bloggen!

www.matplatsen.org

2 KILO KÄRLEK!!!! ♥ ♥ ♥ ( 3 dygn gammal)
    Ooooo, nu smalter jag!!! Sa SOOOOOT!!! Solig GRATTIS igen!!!
  • Emmelinan
    Helsingborg skrev 2011-03-27 21:02:21 följande:
    Hej alla!! 
    Nu har min lilla prins kommit till världen. Den 22/3 kom han. Var egentligen beräknad till den 11/4.
    Så han kom i v.38 (37+0).
    Här kommer BB-fotot på han iaf.

Viktor! 

Hjärta GRATTIS!!! Supersot prins!!
  • Emmelinan
    Helsingborg skrev 2011-03-27 21:16:58 följande:
    Tusen tack... Hur går det för dig?
    Jo, det gar framat... Har precis ringt forlossningen eftersom jag fortfarande har blodblandade flytningar efter en vaginal undersokning i Torsdags... Vi far se vad de sager (de ska ringa tillbaka). Tills dess ska jag sitta och titta pa din prins! Man blir ju sa full i langtan att det bubblar inom en!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.