Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Du, så tänker jag var och varannan dag!! Att denna lilla flicka låg i min mage! Det är henne vi fick tjuvtitta på på ultraljuden och henne vi kände sparka och röra sig i mi mage. Helt fantastiskt!!!
Du, så tänker jag var och varannan dag!! Att denna lilla flicka låg i min mage! Det är henne vi fick tjuvtitta på på ultraljuden och henne vi kände sparka och röra sig i mi mage. Helt fantastiskt!!!
Sa har kan vi ligga och mysa hela dagarna/natterna!
Louisa pa sin 1-manads fodelsedag (vi hade lite fest da) i sin mammas hemmavirkade klanning med matchande slippers.
YAL: jag tror du lagt in en bild på dig och lillen en gång. Men bilder kan man aldrig få för många av!
Nu ska jag gå till datorn så jag faktiskt kan SE bilderna oxå!
oooo, sa goa alla bebisarna ar!!!
Herjazz, jag har tänkt på dig! Kul att se dig!! När jag ammat klart ska jag förflytta mig till datorn så jag kan se bilderna!
Sotisar dar!!
Va mycket har han har, Herjazz! Supersot!
Lilla Miss Blaoga (Blue Eye) for nagra dagar sedan (ikladd KappAhls underbara Newbie-klanning som vi fick av basta kompisen).
Hihi! Va kul att du kan se det från en - i princip - profilbild på mig! Men "alla" säger detsamma, att hon är en liten "mini me" på den här bilden!! Blir SÅ glad att höra det!!!