• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Äppelkompott

Man ska inte vara orolig om man inte känner något än. Det vanligaste är ju att man som förstföderska känner i vecka 18-20. Att känna så tidigt som i vecka 13-14 är ovanligt.
    Nu är jag i vecka 14, och jag känner inte ett dugg. Inte ens något litet bubbel. Men jag är inte orolig, det är ju bara vecka 14. Jag kommer säkert att få vänta med att känna till vecka 20, det räknar jag med. 

Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Sakuras

Jag är också orolig för att jag inte känner något, men det är mitt första barn och vi är "bara" i v 16 så jag försöker hålla mig lugn. Jag har sett bebisen väldigt levande vid två UL och borde därför vara övertygad om att allt är bra, men det är man väl aldrig antar jag. Min kille är världens bästa på att tänka positivt så jag försöker lyssna på honom. Glad

• Pluppe E
    Nessima skrev 2010-10-20 17:10:41 följande:
    Vilken söt mage du har! Ser ut att sitta ganska högt
    Tack så mycket :) Ja, jag tror det med!
  • Pluppe E
    Amariea skrev 2010-10-20 21:52:08 följande:
    Åh, jag som tyckte att jag hade stor mage för att vara i v. 16 med första barnet! Ska se om jag kan ta en bild nu i veckan. Vi är lika långt gångna. :)
    Ja, det tycker jag allt att du ska göra :D Alltid kul att se när man är lika långt gångna!
  • AlbusMinerva

Nu har jag iaf varit hos BM.. Hon hittade hjärtljudet med en gång Skrattande
    150 - 156 fina slag i minuten! Känns sååå skönt!

• Quiet thoughts
    AlbusMinerva skrev 2010-10-21 15:42:44 följande:
    härligt
    Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • Emmelinan
    AlbusMinerva skrev 2010-10-21 15:42:44 följande:
    Sa skont!! =)

Har ar det total nedrakning som galler for nasta UL pa Tisdag. =) Kommer da vara 15+4 enligt de rakningar som galler idag. Vet inte hur det funkar med RUL har i USA, ska fraga det nar jag ar dar. Ska ta och skriva en lista med alla fragor den har gangen, har inte trott att jag behovt det innan, men nar jag val ar dar blir jag sa tagen av bebisen att allt annat trillar ur huvudet. =)
  • AlbusMinerva
    Emmelinan skrev 2010-10-21 15:51:57 följande:
    Sa skont!! =)

Har ar det total nedrakning som galler for nasta UL pa Tisdag. =) Kommer da vara 15+4 enligt de rakningar som galler idag. Vet inte hur det funkar med RUL har i USA, ska fraga det nar jag ar dar. Ska ta och skriva en lista med alla fragor den har gangen, har inte trott att jag behovt det innan, men nar jag val ar dar blir jag sa tagen av bebisen att allt annat trillar ur huvudet. =)
    Ja, men så är det väl med allt?
    Man tror att man skall komma ihåg alla 113 frågor man har.. Men det gör man aldrig
  • Jempa10

V 14 (13+0) tror ni jag klarar av att gömma magen under kläder i minst tre veckor till?!?
  • Nessima
    Jempa10 skrev 2010-10-21 18:54:44 följande:

V 14 (13+0) tror ni jag klarar av att gömma magen under kläder i minst tre veckor till?!?
    Sålänge du inte tar på dig en jättetajt tröja tror jag inte att någon kommer att våga fråga i vart fall. Misstänka gör de kanske, men det ska rätt mycket till innan någon vågar fråga med tanke på hur pinsamt det skulle vara om du inte var gravid. Förstår att din sambo vill vara med när ni ska berätta för folk, men vilken mupp (ganska vänligt menat, men hade det varit min sambo hade jag varit sur) att resa bort precis nu då!

Skulle det komma ut på grund av att magen börjar synas så är det ju knappast ditt fel, det är inte direkt lämpligt att snöra in sig med korsett när man är gravid ;) 
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.