• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Jempa10
    jennyc skrev 2010-10-22 16:53:02 följande:
    vilken vecka är du i nu? Imorrn har jag gått 14 fulla veckor...känns helt overkligt och mina tre veckor ska jag allt klara ;) vi får se vem som blir avslöjad först då :D
    Jag är i v 14 (13+2) idag. Har klarat en fest på jobbet ikväll utan att någon märkt (tror jag i alla fall) Glad men det hör kanske inte till vanligheterna att jag är nykter på våra fester, så några kanske börjar fundera lite om inte annat....
  • chesa

har följt tråden litegrann men aldrig lagt upp en bild! Här kommer en från idag V 17 (16+2)
  • danosani

Här kommer en  gammal bild från 11+4. Tänkte fixa till en 15+0 imorgon

Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • jennyc
    Jempa10 skrev 2010-10-23 02:04:15 följande:
    Jag är i v 14 (13+2) idag. Har klarat en fest på jobbet ikväll utan att någon märkt (tror jag i alla fall) Glad men det hör kanske inte till vanligheterna att jag är nykter på våra fester, så några kanske börjar fundera lite om inte annat....
    haha du får väl skylla på att du äter antibiotika eller nåt :P Att du haft kass mage och behandlar svullna tarmar...då kan du även komma undan om nån anmärker magen ;)

Har själv haft väldiga problem med magen och har reumatism...så ingen tänker så mkt på att jag är stel och jag kallar bebismagen för fläsk pga stillasittande...inte helt osant :D
  • Jempa10
    jennyc skrev 2010-10-23 18:46:38 följande:
    haha du får väl skylla på att du äter antibiotika eller nåt :P Att du haft kass mage och behandlar svullna tarmar...då kan du även komma undan om nån anmärker magen ;)

Har själv haft väldiga problem med magen och har reumatism...så ingen tänker så mkt på att jag är stel och jag kallar bebismagen för fläsk pga stillasittande...inte helt osant :D
    Vi är några som pendlar till jobbet, så den här gången kunde jag skylla på att någon av oss vart ju tvungen att köra och denna gång var det min tur.... Så det gick nog bra. Å nu är det ändå inga fler fester på ett tag! Skrattande
  • jennyc
    Jempa10 skrev 2010-10-23 19:28:45 följande:
    Vi är några som pendlar till jobbet, så den här gången kunde jag skylla på att någon av oss vart ju tvungen att köra och denna gång var det min tur.... Så det gick nog bra. Å nu är det ändå inga fler fester på ett tag! Skrattande
    då får vi hålla tummarna för att de inte blir nån oplanerad fest då ;) De är ju en sak som avslöjar en snabbt annars om man är den som annars inte brukar tacka nej...samma med rökning, jag har börjat få ont av kaffe igen så nu får de bli te...dröjer inte länge till innan jag blir avslöjad men som tur är är svärmor rätt trög av sig
  • AlbusMinerva
    Naimstrut skrev 2010-10-24 16:46:01 följande:

Vår bäbis i vecka 12+6 tagen för 1½ vecka sedan.
    har nog aldrig dett en UL-bild på en bebis som sitter upp, tror jag härligt att de ser ut som små, små människor
  • Jempa10
    AlbusMinerva skrev 2010-10-24 18:04:53 följande:
    har nog aldrig dett en UL-bild på en bebis som sitter upp, tror jag härligt att de ser ut som små, små människor
    Jag har nog heller aldrig sett en som sitter så.... cool bild!!! Skrattande
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.