• chesa

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

har följt tråden litegrann men aldrig lagt upp en bild! Här kommer en från idag V 17 (16+2)
  • chesa

Minya: v 30?? shit vad liten du var då!

• chesa

Bjuder på en magbild från förra veckan (v18) där jag ligger ner. Har för mig att det var någon som undrade hur stora magar andra hade när de låg ner....
  • chesa

You Are Loved: Tack! När jag står upp så är den mycket större (nästan dubbelt så stor!!!!) Ska försöka ta en ny bild i morgon!

• chesa

Har varit på RUL idag! Såg en helt underbar liten pojke! Sååå fin och allt såg bra ut med honom. Jag fick dock tid för återbesök i v 28 för jag har tydligen en liten cysta på moderkakan, precis intill där navelsträngen fäster. Läkaren som kom in för att kolla på den sa att det inte ska vara någon fara. Flödet i navelsträngen var jättebra så vi skulle inte oroa oss. Men om vi ville så kunde vi få komma tillbaka om 10 veckor för att vi inte ska behöva oroa oss. Blev flyttad från BF 6 april (18+4) till BF 11 april (17+6)  (som väntat utifrån ÄL). Är såååå lyckliga!
  • chesa
    MichaelaRehn skrev 2010-11-08 17:18:55 följande:
    Förstår att ni är lyckliga. Hoppas att det inte är någon fara på grund av cystan, skönt att ni fick återbesök. Bokade ni ett 3D-ultraljud privat eller hade de en sådan maskin på vanligt RUL? Jättefin bild i alla fall, det är så häftigt när man får se dragen tydligt. 
    Läkaren var ju lugn när det gäller cystan och om det hade varit någon fara så hade han ju velat att jag kom tillbaka tidigare!

Det var vanligt ultraljud och hon skiftade över till 3D för att visa några korta sekvenser och bilder! Men själva undersökningen var i vanligt format!
  • chesa

Bjuder på en magbild från igår v 19
  • chesa

Halvvägs idag! Firade detta med att fota magen! Så här är den, v 19+6!
  • chesa

Första bilden är tagen igår v 22 (21+5) den andra bilden är tagen v 22 (21+5) när jag var gravid med Rakel. Jag är allt lite större denna gången!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.