• chesa

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tack för snälla komplimanger! Kan ju lungt säga att det är långt ifrån alla dagar som jag känner mig så gravidfräsh! Nu är det mycket tack vare en ny klippning och en make-up rådgivning förra veckan!

• chesa
    needtobreathe skrev 2011-01-02 16:45:41 följande:
    Vecka 25 :)

Wow vilken fin mage! Önskar att jag oxå hade en liten och nätt mage!
  • chesa
    needtobreathe skrev 2011-01-02 20:02:26 följande:
    Men en SÅN mage vill ju jag ha!!! *avis*
    Haha... byter anytime! Känner mig redan stor och klumpig!
  • chesa
    vilken rolig uträknare!

Din BMI (ej gravid) är: 21,19 (normalvikt)

Din rekommenderade vikt vid slutet av graviditeten är: 69,9 - 72,8 kg

En lämplig vikt för dig i vecka 27 är: 63,7 - 65,1 kg

Vågen stod på 65,8 i morse så det är ju bara lite över lämplig vikt!

• chesa

Magen idag v 26 (25+6)                                                                    Magen v 25 (24+6)

Jag blev lite chokad när jag jämförde vilderna på magen idag och för en vecka sedan. Den har ju vuxit massor! Lite skrämmande hur fort det kan gå ibland!

• chesa

Här är vår lilla familj förra sommaren 09 när rakel bara var en månad gammal!
  • chesa

hehe det där med barnets färger och så kan ibland överraska lite. Både jag och min man är blonda men när Rakel föddes så var hon lite rödlätt (nu är hon dock helt blond). Min mans pappa har lite röda toner och så fick jag få veta att min farfars far var rödhårig! Man kan aldrig helt veta vilka överraskningar som väntar!

• chesa

Dynor jag sytt klart idag!

Här är våd nya (fast begagnade) vagn, en Phil & Ted Sport! Med de nysydda dynorna i! Blev suuuupernöjd! Trodde aldrig att jag skulle klara att sy dem! Men åh vad nöjd jag blev! Nu längtar jag efter att lillebror kommer då vi börjar använda vagnen. Kommer nog dock ut att provköra den lite när snön är borta!  
  • chesa

Lillebror på UL idag. Uppskattas väga ca 1200 g vilket är helt normalt till och med något litet över! Läkaren sa att om han följer sin kurva väger han ca 3700 på BF

Magen och jag idag v 28 (27+6)

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.