Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Mrs Lundin: Åh vad fina byxor! Jag är sugen på att testa sy lite kläder men är rädd att det ska vara svårt!
bjuder
Här är två bilder på skätväskan (som matchar dynorna och så till vagnen) jag sytt. Inuti finns en stor fick och en liten, fast med resor att ha blöjor osv i, ett skötunderlägg och en liten "påse" sydd i vaxduk att ha matsäcken i, (har varit flera gånger varit med om att frukt och annat kladdat i hela väskan!)
Här kommer en bild på vår Phil & Ted sport vagn! Längtar verkligen tills det är dax att börja använda den!
hehe oj vad mång skrivfel det blev! Det ska såklart stå fack med resor, inte fast! Och såklart är det väskan och inte vagnen jag sytt.... hehe det blir så lustiga syftningsfel ibland!
Vad roligt det är att kolla på alla fina magar! Ibland fylls tråden med bara prat (det är visserligen oxå trevligt) men bilderna är helt klart roligast!
Jag hade ingen rand förra gången (flicka) och har ingen denna gången heller, inte än iaf (pojke),
v 37 (36+6) idag! Tre veckor kvar till BF!
Patetiskanka: Men oj vad jobbigt att ställas inför det såhär tätt inpå! Hoppas att allt löser sig till det bästa! Oroa dig inte det kommer gå bra ändå!
Vad gulliga och snälla ni är med alla komplimanger om min älskade Rakel och hennes rum! Tycker själv att hon är otroligt fin, för det mesta iaf....hehe... hon har ett oooootroligt temprament just nu som kommer fram så fort hon inte får som hon vill!
Cherry: åh vad fin han är!
Åh vilka ljuvliga killar! Så söta!
This Takes: Grattis! Vilket fint namn ni valt!!!! Hur uttalar ni det?
This Takes: så fint! Jag har själv funderat lite på just Elias de senaste dagarna, men tycker att det är så mycket vackrare på engelska!