• jennyc

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

här är min mage idag 12+1 (räkna bort den svullna delen under brösten...har nyss ätit ) De här är mitt andra barn, fick en pojk 1 maj i år och den här är beräknad 22 april 2011 :D Snittas så de blir väl inte just den dan men de får vi se längre fram ;)
  • jennyc
    Quiet thoughts skrev 2010-10-15 17:34:58 följande:
    för 2 veckor sen hade jag gått upp 5 kg och jag är i vecka 13 nu
    vet inte vart allt har satt sej röven kanske
    samma här :S fast börjat på vatengympa nu så kanske de kan hjälpa mig att hålla vikte :D med Max gick jag bara upp 3 kg till v.24-25 sen sista veckan massa vatten
  • jennyc
    Quiet thoughts skrev 2010-10-15 18:52:02 följande:
    jag har gått upp närmare 20 kg bägge gånger men jag har ju vägt under 50 vid de tidigare barnen så men är ju kort kort förvisso med mina 152 cm.
    jag är 156 och had en startvikt på 66 så jag behövde verkligen inte mer än de 3 kg...så nu får de stoppa i viktuppgång ett tag...kan ta av reserverna :D
  • jennyc
    Längtan efter liten skrev 2010-10-15 18:53:15 följande:
    åh vad roligt med vattengympa.. jag funderar på att börja på det jag med.. det är så skönt.
    ja jag har redan foglossningar eftersom  jag bara varit "icke gravid" i 3 månader :O Haft känningarna av fogarna sen Max kom men nu har det satt igång på allvar så jag måste få vattengympa så jag får rört på mig något...så underbart när man känner sig lätt och smidig men hemskt när man ska gå upp :S

Har problem med lederna innan (reumatism) så jag får egentligen inte träna hur som helst utan ska hålla mig i vattnet annars med :D
  • jennyc
    Längtan efter liten skrev 2010-10-15 19:18:44 följande:
    okej så du har tätt mellan barnen vill säga.. det är ju det som är det värsta att kroppen tar sån stryk av det...
    hoppas det släpper...
    ja vi fick Max 1 maj men han gick bort när han va drygt en månad så vi bestämde oss innan Max gick bort men visste att det skulle hända att vi skulle börja med syskon med det samma...fick hoppa över en äl i och med en gall operation men sen tog de sig på första försöket :D
  • jennyc
    Längtan efter liten skrev 2010-10-15 23:11:35 följande:
    jag beklagar och önskar er all lycka till med denna graviditet :)
    AlbusMinerva skrev 2010-10-16 11:36:42 följande:
    Säger som ovanstående.. Hjärta
    tack...man tar ju inget för givet längre kan man ju säga men nu har jag iaf börjat att kunna glädjas över den här lilla ärtan...v.12 är passerad och nu ska bara allt annat gå smidigt. Bara glad om jag får med mig en bebis den här gången och kanske till och med kan önska att få gå några fler veckor än med Max ;)
  • jennyc
    Quiet thoughts skrev 2010-10-17 12:31:19 följande:
    Slutet av vecka 13. Nu ser man bra att jag väntar även med fleecejackan på
    åh så gott med mage :D kan själv fortfarande lura svärmor men inte mer än ett par veckor till tror jag för även stora tröjor avslöjar en del nu :P

va på långpromenad med min väninna idag...6 km...nu kan jag inte gå för mina stackars fogar :S imorrn är det vattengympa :D
  • jennyc
    Angeliitaa skrev 2010-10-18 21:11:57 följande:
    Vecka 14 idag och första ultraljudet gick inte enligt förväntan.
    Bebisen var död men har inte velat lämna min kropp.

R.I.P min lilla ängel.

Var glada och tacksamma för era friska små mirakel.
    Tyvärr fick inte mitt leva länge Gråter
    beklagar...jag vet hur det känns så jag har ett sent mf i bagaget och mist mitt nyfödda barn...man ska alltid va tacksam för det man har och aldrig ta nåt för givet...absolut inte ett nytt liv

ta hand om dig

kram
  • jennyc
    Jempa10 skrev 2010-10-21 18:54:44 följande:

V 14 (13+0) tror ni jag klarar av att gömma magen under kläder i minst tre veckor till?!?
    ja kan jag så kan du ;) använder makens pösiga tröjor när vi ska träffa hans familj...än så länge ingen som reagerat och då har jag ändå slutat röka...men när jag omger mig av de som vet tar jag på mig vanliga kläder och då syns det...3 veckor är mitt mål också men det är nog rätt optimistiskt tänkt :D
  • jennyc
    Jempa10 skrev 2010-10-21 19:51:50 följande:
    Nu hittade jag ju din bild! Ja, då ser ju faktiskt större ut än mig så då kanske jag klarar mig ett tag till.... får skaffa fler stora tröjor... Skrattande Tack för stöttningen!
    vilken vecka är du i nu? Imorrn har jag gått 14 fulla veckor...känns helt overkligt och mina tre veckor ska jag allt klara ;) vi får se vem som blir avslöjad först då :D
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.