• Nedina

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Har varit på UL idag på spec-mvc. Var så glad att jag grät när jag såg det lilla pyret sprattla. Bebisen är v 11+2 enligt mätningar, stämmer exakt med beräkningarna från sista mens.  På bilden är ansiktet framifrån längst ner, högerarmen över pannan, överkroppen till vänster och lår samt knä längst upp.
  • Nedina

Tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}

Undrar om man skulle blivit konstnär?! DrömmerSkrattande  Här kanske det syns lite bättre iaf....  Rumpan är alltså rakt uppåt. och armarna över huvudet.

♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin ♥ Pyret BF 2 april 2011
  • Nedina

Blir så glad varenda gång jag tittar in i tråden och ser alla fina gravidmagar och UL bilder! Solig

Texx82 är så ledsen att du måste gå igenom detta när du egentligen bara borde få glädjas över pyret i magen! Förstår att det inte är ett lätt val att välja mellan den man du kanske älskar och det väntande barnet i magen. Hoppas att du och mannen kommer fram till en bra lösning och hoppas att du för din egenskull behåller barnet. Sköt om dig!

• Nedina
    Tozz82 skrev 2010-09-16 13:35:19 följande:
    Började fundera på det.
    Vilken v får ni göra det obligatoriska UL?
    När jag vänta sonen så gjorde jag ett i 16 o ett i 22. Nu får jag bara göra ett o det i v 18 :S
    Dock är det ju i två olika kommuner men borde det verkligen vara så stor skillnad?
    Inom Dalarnas landsting som jag tillhör så får man ett UL under graviditeten och det är v 18.
  • Nedina

Inte världens tydligaste bild kanske, men såhär ser min mage ut v 11+4. Fjärde barnet bf 2 april.

• Nedina

Idag har vi varit på RUL och fått se ett litet sött pyre som sprattlade och snurrade runt i min mage. Barnmorskan undersökte bebisen jättenoga och allt såg bra ut. Nytt beräknat förlossningsdatum är nu 31 mars vilket innebär att jag är i v 17+3 idag. Glad
  • Nedina
    Emmelinan skrev 2010-10-25 16:35:53 följande:
    Blev du framflyttad eller bakflyttad? =)

GRATTIS! SUPERSOT! Sa napet ansikte!! =)
    Bellsam skrev 2010-10-25 16:33:11 följande:
    Vad roligt! Grattis till den lille krabaten!
    Tack! Solig Jag blev flyttad två dagar. Hade 2 april förut och nu 31 mars.
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.